Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Escull de Sa Mesquida

  1. #1

    Escull de Sa Mesquida

    Vaig anar a Sa Mesquida de bon de matíper intentar fer algun contrallum que fos presentable, i no me vaigadonar que tenia la càmera en JPEG. Poca cosa he pogut salvar, potésser, aquesta és la que més m'agrada.


    f/13; ISO 100; velocitat 15 segons, pes458k.

    Nombre:  Escull de Sa Mesquida.jpg
Visitas: 406
Tamaño: 442.4 KB

  2. #2
    Ueeeep...!! M'agrada molt aquesta imatge Raül, aquests tons suaus em relaxen molt, la composició digna d'un deixeble de mestre Benito...

    Només tres cosetes molt bones de resoldre: l'horitzó una mica caigut a la dreta, l'halo clar per fora de la roca i has aclarit la roca però ha quedat amb poc contrast.


    Molt bona imatge. Quan es solucionin aquestes petiteses... Fotofindera
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Tot i l'halo que es veu, és una bona imatge, Raul!
    salut!!

  4. #4
    De acuerdo con las opiniones de ambos y creo que un poquito más de aire a la dercha le vendría bien. Pero solo un poco.

  5. #5
    Sempre faig falls de principiant! mira que no comprovar si esta anivellada, no te perdó. S'halo no el havia vist quant la vaig pujar, després de haver-m'ho dit l'he vist. Enquant al contrast, li havia fet un “paso alto radio 9,8 pixels”;ara li he afegit un poc més de contrast amb una màscara d'enfoque suau.
    Ja em direu que vos semble.

    Nombre:  230813_4470-1.jpg
Visitas: 376
Tamaño: 457.5 KB

  6. #6
    Cita Iniciado por Carlos Silvestre Ver mensaje
    De acuerdo con las opiniones de ambos y creo que un poquito más de aire a la dercha le vendría bien. Pero solo un poco.
    No puedo darle más aire a la derecha, esta roca está pegada al acantilado. Está allá donde estuvimos tomando las fotos con el tronco la vez que estuvimos tomando fotografías allí

  7. #7
    A l'última versió veig més enfoc, però no més contrast... per jo hi falten negres... es una opinió personal...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    M'agrada molt la foto, Raül. Aquests tons suaus els trobo molt encertats. Coincideixo amb l'opinió d'en Bep que potser li manquen negres.

    I ara, una opinió molt, molt personal, més d'estètica que no de tècnica. Al meu parer li sobra una mica d'espai per la part inferior. Tanta massa d'aigua no li aporta res. Jo la retallaria una mica per sota, deixant-la més "panoràmica" (encara hi ha espai de sobres perquè l'horitzó no quedi al mig de la foto). Però és només una qüestió de gust personal i, tal com ja he dit al començament, la foto m'agrada molt.

  9. #9
    Seguint ses suggerències d'en Bep, he donat un 10 % més de negre a sa paleta de correcció selectiva i he retallat una mica de mar tal com apunta en Vicenç, i vet aquí el resultat.
    Nombre:  Escull de Sa Mesquida 3.jpg
Visitas: 358
Tamaño: 446.0 KB

  10. #10
    Crec que has fet molt bona feina Raül, crec que no em vaig expressar be o ho vaig donar per suposat, quant et deia que hi faltaven negres

    em volia referir només a la roca grossa i jo ho solec fer amb nivells, que pots controlar l'histograma per no passar-te.

    Però ho has resolt força be.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •