Resultados 1 al 5 de 5

Tema: L'Alba ens ha deixat.

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1

    L'Alba ens ha deixat.

    Divendres se'n va anar.
    Els fotofinderos més antics la recordem amb molt de carinyo, pel seu caracter afable, el seu bon gust fotogràfic i per la seva passió per lo seu i, sobretot, pels gats.
    Podriem dir moltes més coses, però creiem que, tal com ella hagués volgut, aquí només hem de comunicar senzillament el seu comiat.

    Alba, allà on siguis, rep un petonàs ben fort.

    Enric, Antoni, i família, en nom de tots els companys de FotoFinde, rebeu el nostre condol i una abraçada ben forta.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Gats Alba - 2026-FFF.jpg 
Visitas: 244 
Tamaño: 140.1 KB 
ID: 2216
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    L'Alba va ser qui, precisament, em va introduir ara fa ja força temps, a aquesta gran familia que és FotoFinde. Li estaré agraït per sempre més. Cap més paraula. Una abraçada ben forta a la familia, en especial al Toni.

  3. #3
    Una de las pioneras del Fotofinde de cuando enviábamos las fotos a Jaume para que editara sus famosos pps. No la conocí personalmente pero por algunos correos mantenidos con ella me pareció una mujer comprometida con sus ideales, sensible, sincera y siempre abierta a colaborar y a aprender del FF. Mis condolencias a sus amigos de nuestro colectivo.

  4. #4
    No la coneixia personalment, però sempre sap greu que s'en vagi una companya d'afició.

    Ànims a la família.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Nura
    Invitado
    L'Alba ens ha deixat. Com que jo també vaig ser una de les no tan pioneras com ella, però també companya de fotografía en les presenatcions d'en Jaume, sent molt la seva pèrdua. La vaig conèixer, vàrem tenir una bona amistad a través de la distancia i fins el momento en el qual ens ha deixat "era amiga meva del Facebook".
    Alba, amiga, allà on siguis rep una forta besada!!!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •