Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Pregonda .... de dia

  1. #1

    Pregonda .... de dia

    enmenorca.wordpress.com


    Panasonic DMC-FZ38
    f/5
    1/640s
    ISO-80
    distancia focal 48mm
    apertura max.3
    longitud focal de 35 mm. = 269

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Guapa foto.
    Sembla que feia una mica de vent, no?
    T'imagines donar més temps d'exposició ( amb un filtre) perque quedi l'aigua sedosa?.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    hola Antonia, ... bon pols.... i bon detall aquet tan caracteristic de Pregonda.



    -- Jaume, ... no veus un perfil de 'cara de persona' a sa part alta de sa roca central..?..

  4. #4
    Sí, feia vent. I referent al tema filtres,(no val riure), no en tinc cap!!! ja sé que és inceíble, je je. La veritat es que he estat llegint algunes revistes de fotografia i he vist aquests filtres que dius, i em vull comprar-ne. Gràcies Jaume!!

  5. #5
    Hola Xec, aquesta foto la vaig penjar al facebook i no vegis la quantitat de "coses" que la gent imaginava amb la roca: fades, perfils, ... Salut!

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Xec Gomila Ver mensaje
    hola Antonia, ... bon pols.... i bon detall aquet tan caracteristic de Pregonda.



    -- Jaume, ... no veus un perfil de 'cara de persona' a sa part alta de sa roca central..?..
    I tant!!! jajaja. Com saps que m'hi fixo?
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Bona composició i testimoni del temporal
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    He passat tota la tarda comprovant que la meva càmera, tot i possant un filtre ND, no donaria per gaire, així que m'he decidit a comprar una reflex barateta per tenir més profunditat de camp, entre altres mil cosetes... de moment, he jugat amb el photoshop, que tampoc es "poc", i, tot i que és el primer cop que faig servir els filtres, m'ha donat una composició que no está gaire malament, qué en penseu? (ja sé que falta depurar-ho una mica).

    Per cert, us demanaré a tots consells per a la meva nova càmera, je je. Us deixo la foto retocadíiiiiiissima!... digueu-me cosetes, ok? Bona nit fotofinderos!

    Nombre:  P1170673PregondaProva ff.jpg
Visitas: 730
Tamaño: 224.2 KB

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Tot i que la foto està retocada i busca uns efectes determinats, està clar el que voldríes fer. Tot arrivarà i, si nosaltres podem, t'ajudarem a dur´ho a terme.

    D'entrada celebro dues coses:
    1. Que tinguis ganes de comprar-te una nova càmera. Has cremat una etapa i ara ensumes que et mereixes anar més enllà amb la fotografía.
    2. Que t'hagis decidit a emprar el Photoshop (PS). Sempre he cregut que et faltava tenir una heina de revelat, com la que tenim els demés.

    Càmera: Imagino que, com els altres companys, per aconsellarte sobre la adquisició d'una nova reflex, hauríem de saber quina càmera tens actualment i de quin pressopost aproximat disposes.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Sí, d'acord. Penjo la càmera que tinc i el pressupost (je je) en el fil de compra-venta-consultes material fotográfic.
    Gràcies!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •