Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 17

Tema: Es Pont d'en Gil, com no!!!

  1. #1

    Es Pont d'en Gil, com no!!!

    Primer de tot, vull demanar disculpes per les meves aparicions intermitents al fòrum, però de vegades ses coses no roden prou be per trobar un moment per enxufar-me...

    Tenia pendent provar un nou polaritzador que he adquirit recentment i avui matí m'he aixecat abans que sortís es sol i he anat as Pont d'en Gil (com no!!!). El polaritzador l'he emprat per emfatitzar els núvols per que a les 07:22 es sol no havia sortit i per tan no hi havia gaires reflexes al mar per corregir.

    Com que la mar estava mogudeta, he decidit fer un processat en b/n per a donar més protagonisme a l'escuma de la mar, així he resolt dues assignatures que tenia pendents en aquesta localitació: Fer fotos abans de sa sortida d'es sol (sempre hi havia anat es fosquet o de nit) i fer-la en blanc i negre.

    Dades exif: Nikon D610 amb Nikkor 20 mm, ISO 100, f/4, 8 segons, polaritzador, degadat suau de 3 passos i cartolina negre (exposició del cel 1 segon aproximadament)

    Nombre:  Pont den Gil_0019.jpg
Visitas: 280
Tamaño: 441.2 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Primer de tot, comentar-te que, com saps, a aquest fòrum no hi ha cap obligació, ja m'entens.
    A més, sabem que si no hi participes uns dies és perque no pots, no per falta de ganes, oi?.

    La foto:
    Tot i que no soc el més indicat per opinar sobre B/N, ho faré, tenint en compte que la meva opinió en aquesta modalitat fotogràfica està una mica esviaxàda pel meu gust personal.

    M'agrada la teva actitut fotogràfica, la il.lusió, la voluntat i la planificació que has fet.
    M'agrada la foto en si. L'enquadrament i el punt de moviment de l'aigua.
    M'agrada, sobretot , aquest cel tant espectacular. Potser tractaría de donar-li el punt de durèsa que té la resta de la foto a aquesta nuvolàda.
    M'agrada la planteta que surt de la penya de la dreta (tot i que alguns companys trobaràn que hi sobra).

    Em deixa dubtós el grau de durèsa de la part de la foto que no hi ha núvols.
    Em deixa dubtós cóm seria aquesta bona foto amb color.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Moltes gracies per aportar la teva opinio, Jaume.
    La diferencia de duresa que comentes es deu a que les textures de les roques destaquen més ja que en cap cas he fet tractaments per zones, si no que els ajustos estan aplicats de manera general a tota la foto.
    En tenc una altra processada en color. En poder la posaré

    Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Moltes gracies per aportar la teva opinio, Jaume.
    La diferencia de duresa que comentes es deu a que les textures de les roques destaquen més ja que en cap cas he fet tractaments per zones, si no que els ajustos estan aplicats de manera general a tota la foto.
    En tenc una altra processada en color. En poder la posaré

    Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk
    No , no creia que haguessis fet tractament per zones. Insinuava fer-ho per homogeneitzar la durèsa entre el cel i les roques, en el grau que sigui. Però és un dubta, una proposta.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Ah val ja t'entenc

    Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    M’agrada molt. Potser sí que caldria mirar lo de la diferent duresa que comenta en Jaume, però si a tu t’agrada així, res a dir. La composició la trobo magnífica i el cel t’ha quedat realment espectacular. L’única cosa que no em convenç, però entenc que és un qüestió de gust molt personal, és aquest acabat gris-blavós. (En Jaume ja sap de que va, aquesta (mania?) meva ). Molt bona foto, Joan A.!!!

  7. #7
    Moltes gracies Vicenç. S'acabat blavós que comentes també es intencionat, tot i que, potser que d'un monitor a un altre hi pugui haver diferencies de visualització

    Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Moltes gracies Vicenç. S'acabat blavós que comentes també es intencionat, tot i que, potser que d'un monitor a un altre hi pugui haver diferencies de visualització

    Enviado desde mi LG-D722 mediante Tapatalk
    No en tenia cap dubte, Joan, de que era intencionat.

  9. #9
    De primeras es una foto muy impactante por ese cielo tan atractivo. El comentario que te han hecho sobre la dureza del resto de la imagen lo comparto. Un acierto el BN. Me gusta. Por cierto: creo que yo no he hecho nunca una foto en el Pont.

  10. #10
    Joan A., Es Pont d'en Gil desde que pisé la primera vez ese lugar me marcó. Cuando veo esa imagen revivo ese momento, y me a pasado ahora.

    Con esta imagen hay dos cosas que desde mi punto de vista no me acaban... la primera coincido con los compañeros en que le falta equiparar la dureza de la roca con el cielo de nubes, y la segunda me sobra la roca de la derecha (no coincido con Jaume).

    Con respecto a la tonalidad azulada suave me gusta.

    Buen trabajo!
    Salu2

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •