Página 1 de 7 1234567 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 65

Tema: La Ciutat Eterna

  1. #1

    La Ciutat Eterna

    Començ aquest nou fil a on aniré pujant alguna de les fotos del meu darrer viatge a Roma (anomenada "La ciutat eterna").

    Per no anar carregat tot el viatge em vaig plantejar, abans de partir, anar-me'n només amb la càmera i l'objectiu fixe de 35 mm i per altra banda duia la idea preconcebuda de processar les fotos en blanc i negre (tot i que potser hi haurà alguna excepció...).

    Així idò totes les fotos estan fetes amb la Nikon D610 i el Nikon 35 mm.

    Intentaré dur un ordre cronològic amb les fotos que vagi pujant.

    La foto amb la que començ correspon a la rampa d'accés als Museus Vaticans.

    Dades exif: ISO 500, f/5,6 i velocitat 1/60.

    Nombre:  Roma_0066.jpg
Visitas: 365
Tamaño: 328.8 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Això promet, Joan A.
    Endavant!.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Buen comienzo de reportaje Joan.
    Dado el tipo de sección (reportajes y proyectos)yo creo que deberías colgar la serie más representativa en conjunto y así tendríamos una visión global de tu manera de ver Roma.

  4. #4
    Si totes les fotos de la sèrie tenen aquest nivell, això serà una festa. M'agrada molt. Potser una mica (només una mica) més de detall en les ombres?. Bona foto, Joan A.!

  5. #5
    Moltes gràcies a tots pels comentaris.
    Carlos: la intención inicial es ir subiendo las fotos poco a poco para que quien lo desee las pueda comentar una a una y no mezclar comentarios de fotos diferentes. Al mismo tiempo me permite ir procesándolas sin prisas jejeje.
    Vicenç: a la zona de baix de tot de la rampa n'hi vaig donar un poc més de llum però no em vaig voler passar per por a generar renou. És possible que amb un poc més pugui millorar sense generar excés de renou, tot i que a jo m'agrada així jeje. Gràcies.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Moltes gràcies a tots pels comentaris.
    Carlos: la intención inicial es ir subiendo las fotos poco a poco para que quien lo desee las pueda comentar una a una y no mezclar comentarios de fotos diferentes. Al mismo tiempo me permite ir procesándolas sin prisas jejeje.
    Vicenç: a la zona de baix de tot de la rampa n'hi vaig donar un poc més de llum però no em vaig voler passar per por a generar renou. És possible que amb un poc més pugui millorar sense generar excés de renou, tot i que a jo m'agrada així jeje. Gràcies.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    Bàsicament ho deia per la roba de les dues persones, Joan A.

  7. #7
    Ah, val, Vicenç, ara ho entenc. En prenc nota. Moltes gràcies.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona Foto !! Joan

  9. #9
    Gràcies, Xiscu.

    Vicenç: no volia contradir el que comentes dels negres de la roba de la gent abans de poder-ho comprovar a casa, tot i que de fet, a la foto que visualitzes si que la roba està passada de negres.

    A l'arxiu psd l'histograma no arriba a l'esquerra i per tant no te negres empastats, el que passa és que quan converteixo la imatge al perfil de color sRGB sempre es disparen una mica els extrems. A més a més em temo que quan la pujam a la web encara es disparen un poc més els extrems, ja que hi ha diferència entre els histogrames del psd, del jpg (ja convertit a sRGB) i l'histograma que es visualitza amb el Firefox. Així i tot, gràcies per haver-me-ho comentat, Vicenç.


    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  10. #10
    Tot i emportar-me la càmera de viatge tenia clar que no anava a fer un viatge fotogràfic si no a disfrutar de tot el que hi ha per veure i descobrir a una ciutat com Roma. Per aquest motiu, el que no vaig fer en cap moment és quedar-me plantat esperant a que l'escena es trobàs al meu gust si no que anava fent fotos del que em trobava en aquell moment.

    Just després de la primera foto que vos he mostrat vaig fer aquesta altra canviant-me de posició i aprofitant a la mateixa parella que anava pujant per la rampa. Les dades exif son les mateixes que l'anterior, el que no és igual del tot és el processat....

    Nombre:  Roma_0070.jpg
Visitas: 343
Tamaño: 274.7 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 7 1234567 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •