Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Toronto

  1. #1

    Toronto

    Bon dia aqui teniu aquesta foto que vas fer un capvespre que feia, un poc de fred, esta feta des de una illa que hi ha devant de la ciutat de Toronto.
    va ser arribar i disparar per que el terra estaba congelat..pero trob que aquesta la vaig desde es barco, que et dur a s´illa.
    ses dades f9 1\ 250 iso1250
    Nombre:  Toronto.jpg
Visitas: 257
Tamaño: 436.1 KB

  2. #2
    Bon perfil de Toronto, Manel. Molt bon moment de la llum.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Guapa postaleta d'hora daurada.
    Coma a curiositat: Tot i que el conjunt em sembla ben anivellat. el "Pirulí" em sembla un pel tort.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Estic d'acord amb en Vicenç en quan que vas saber aprofitar aquesta llum que tenies.

    Entenc que quan ets de viatge amb altra gent no pots dedicar tot el temps que voldries a preparar la foto i és possible que s'escapin alguns detalls (a jo també m'ha passat durant el viatge a Roma) en aquest cas en concret li trob a faltar un pel d'espai per la part superior de la foto. Però en general la trobo molt ben executada.

    Supòs que ens en mostraràs qualcuna més del teu viatge, no?
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Moltes gràcies companys..si Joan alguna mes caura.

    Enviado desde mi M3s mediante Tapatalk

  6. #6
    Si que es cert que, tot i que l´aigua está perfectement anivellada, el pirulí sembla un pel tort. Potser és que ja és així. Sabeu el que es veu des de dalt del pirulli: Torontoentero. Aquest és molt vell, oi?

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Si que es cert que, tot i que l´aigua está perfectement anivellada, el pirulí sembla un pel tort. Potser és que ja és així. Sabeu el que es veu des de dalt del pirulli: Torontoentero. Aquest és molt vell, oi?
    jajaja ! molt bo, Lluís.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Buen perfil Manel. Si hubieras podido pillar la hora azul con los edificios encendidos...mmmmmh...

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •