Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Exposiciò i tetulia fotogràfica

  1. #1

    Exposiciò i tetulia fotogràfica

    Bona tarda companys
    Aquesta setmana arreu de s’illa s’està celebrant l’entrada de sa primavera amb un tema en comú que són les flors. Idò be, la meva aportació per aquest esdeveniment són:
    Divendres dia 12 a les 19,30 hores, al Centre Soci-Cultural de Ferreries inauguraré una exposició de unes 65 fotografies de flors del camp de Menorca, aquesta exposició fou adquirida a sa totalitat per las Fundaciò Museu de Ciències Naturals de Menorca, Col·lecció Carreras-Torrent per deixar la instal·lada de forma permanent al Museu de Binissuès.

    Per altre costat, el dissabte dia 13 a les 20,00 hores, al saló d’actes de l’ajuntament des Castell, faré una projecció-xerrada de les flors del nostre camps, posant-li nom i comentar característiques i aplicacions que li donaven els nostres avant-passats.
    Si no teniu res millor que fer, a part de veure fotos de flors podrem comentar altres detalls.

    Nombre:  Cartel Tertulia 13-05-2017-750.jpg
Visitas: 283
Tamaño: 204.0 KB
    Última edición por Raul Sintes; 08/05/2017 a las 22:32

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Vas fort, Raül !
    ENHORABONA PER AQUEST MERESCUT RECONEIXEMENT.

    Divendres, depenent a quina hora hagin quedat els de la sortida fotogràfica FF, intentaré ser-hi.

    Lo de dissabte ja ho tinc més pelut per assistir-hi. Em consola pensar que el contingut de la tertulia serà semblant a la que vaig assistir al Centre per a Persones Majors del Camí d'Es Castell, no?

    Enhorabona. Ttinc ganes de veura la teva expo!.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Raül.... Enhorabona!

  4. #4
    Enhorabona, Raul, feia temps que no entrava al fòrum i ara m'en adon que s'ha organitzat una sortida el mateix dia que tens la inauguració de l'expo
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Enhorabuena Raul!!
    Intentaremos acompañarte.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Felicitats!! Raúl


    Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

  7. #7
    Moltes felicitats Raül per aquesta exposició magnífica de Ferreries, una col.lecció molt bona combinada entre fotografies digitals i analògiques de gran qualitat.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Ja ting ganes de veure-la!!!
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •