Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 24

Tema: Concurso

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Concurso

    Me he presentado a otro concurso,solo me presento a los gratuitos, los de pago no me interesan.. de momento.
    Este es de La Agrupació Fotografica Sant Joan Baptista de Sant Adriá del Besós.Como vereis pone Sant LLuis (Mallorca)
    Un error GRANDE ... ES MENORCA

    Otra vez más, finalista, os dejo el acta
    Nombre:  Concurso Petxina d´argent.jpg
Visitas: 301
Tamaño: 357.1 KB

  2. #2
    Xisco: Jo vaig estar al veredicte: Vas quedar entre les 9 coleccions finalistas al premi per coleccions i, com a obres sueltes les tres fotos teves van arribar a la final entre les 50 finalistes. Al final no hi va hever sort pero les teves obres van esser molt valorades. Felicitats. Les vaig conèixer des del primer moment.
    No em vaig assabentar de lo de Mallorca pero el dia 15 al repartiment de premis que hi serè perque també donen els premis socials, que n´hai de recollir tres, ho faré constar. Una abraçada.

  3. #3
    Jo veig presentar 3 fotos i no en van seleccionar cap. No van agradar al jurat.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Xisco: Jo vaig estar al veredicte: Vas quedar entre les 9 coleccions finalistas al premi per coleccions i, com a obres sueltes les tres fotos teves van arribar a la final entre les 50 finalistes. Al final no hi va hever sort pero les teves obres van esser molt valorades. Felicitats. Les vaig conèixer des del primer moment.
    No em vaig assabentar de lo de Mallorca pero el dia 15 al repartiment de premis que hi serè perque també donen els premis socials, que n´hai de recollir tres, ho faré constar. Una abraçada.
    Moltes gracies, LLuis per la informació y t'agraeixo lo De Mallorca, ja que m´ empreña una mica

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Jo veig presentar 3 fotos i no en van seleccionar cap. No van agradar al jurat.
    Ho sento per tú LLuis, pero al final se finalista tampoc val gran cosa..

  6. #6
    Tè molt de mèrit arribar a la final. i, pel meu gust, mereixia premi. No em va agradar gaire la actuació del jurat. Aixó passa sovint

  7. #7
    Les valoracions dels jurats no sempre ens agaraden però crec que quan paritipam en qualque concurs ja hi hem de comptar amb açò i després només hi queda alegrar-nos si el resultat és favorable i seguir-ho intentant si no ho és, però sense perdre de vista que el més important és disfrutar fent fotos.

    Enhorabona, Xiscu i ànims per la propera, Lluis!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Efectivament, Joan A. Aixó és un joc i, quan participes en un joc has d´acceptar les regles. En esport, si l´árbit no pita la falta per molt que ho sigui... El que passa en fotografia és que tot depen molt dels gustos dels jurats que són molt dispars.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Les valoracions dels jurats no sempre ens agaraden però crec que quan paritipam en qualque concurs ja hi hem de comptar amb açò i després només hi queda alegrar-nos si el resultat és favorable i seguir-ho intentant si no ho és, però sense perdre de vista que el més important és disfrutar fent fotos.

    Enhorabona, Xiscu i ànims per la propera, Lluis!!!
    Gràcies, Joan
    Doncs si raó tens els jurats tenen punts de vista diferents, i també a vegades ens pensem que som els millors i no és així, hi ha gent molt Bona en aquest món, ja que molts d'aquests concursos són internacionals com es el cas ..aquet

  10. #10
    Xiscu, el primer de tot, felicitar-te. T'ho dic molt de debò. En un concurs d'aquest tipus, arribar a ser finalista ja és arribar a molt amunt. Com a exemple et diré que repassant els noms dels finalistes que figuren a l'acta, hi ha varis noms, però sobretot un, que se n'ha fet un tip de guanyar concursos de molt alt nivell. I que continuarà fent-ho. El dit: moltes felicitats, Xiscu!

Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •