Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Sitges

  1. #1

    Sitges

    Una finestreta d´un carrer de Sitges.Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Sitges.jpg 
Visitas: 861 
Tamaño: 171.1 KB 
ID: 8338

  2. #2
    Bona presa d'una finestra típica del vell Sitges amb aquest color blau tan mediterrani i tan característic de moltes localitats costeneres. Bona composició. Algun sitgetà amic meu, però, et diria que aquest blanc de la paret no és prou "net" ni prou blanc, i que caldria un ajustament de l'histograma per la dreta. Prova-ho, ja veuràs. Pel demés, bona foto, Lluis.

  3. #3
    Jaume: Aquesta foto la volia penjar al tema del mes (minimalista)i, per error la vaig pujar aqui. Si et sembla la pots canviar. Fes el que creguis convenient.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    Jaume: Aquesta foto la volia penjar al tema del mes (minimalista)i, per error la vaig pujar aqui. Si et sembla la pots canviar. Fes el que creguis convenient.
    No, perdona. No et vas equivocar.
    Et volia avisar , com l'altre, però s'em va passar.
    La vaig moure jo.

    Tot i que considero que aquest tipus de foto no es pot considerar minimaliste, la tornaré a moure a aquest apartat, ja que així ho vols.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    No. Si a mi m´és igual. Simplement em semblava minimalista pero si resulta que minimatonta, no passa res. Posa-la ón vulguis.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    No. La deixo aquí, a veure què n'opinen els companys.
    Per cert, que la foto m'agrada força. Potser sí, com diu en Vicenç, que aquest blanc de la paret podría millorar-se.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bé. LLuis es una foto que m´agrada , i si com diu en Vicenç els blancs de la pared son mes blancs, será millor

  8. #8
    Hola Lluis, la foto la trobo molt atractiva, però no la considero "minimalista"

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    .
    hola LLuis,.. al meu parer tampoc la trobo minimalista, ... en canvi m'agrada tal qual..

  10. #10
    Me gusta la foto aunque no la veo minimalista.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •