Resultados 1 al 9 de 9

Tema: S'albufera al capvespre

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    S'albufera al capvespre

    Ara no sé si em va costar més paciència esperar enganxar a l'ocell o aguantar als meus fills ("anem o què...?") :-)

    Com sempre, espero amb ganes els vostres comentaris per poder millorar. Crec que és massa fosca.

    Nombre:  P7271142 mod rd.jpg
Visitas: 288
Tamaño: 136.3 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Hi ha una part, els 2/3 superior, molt bona a aquesta foto.
    El que passa és que has estat molt atrevida i això passa factura.
    Llums: El contrallum, el rang dinàmic entre negres i blancs, és molt acusat i és dificil treure tons intermitjos. Tot i això, t'ha quedat prou be.
    Enquadrament: Com que la zona cremada del reflex del sol a l'aigua és irrecuperable, i els matolls en primer pla no aporten gaire a la foto (però recuperables), això em convida a un retallada. Per on? Doncs just per sota del illot o península central, deixant entreveure una mica de mar.
    Color: Només s'insinúen alguns al cel, i no m'agraden. Això convida (clama al cel) provar a editar la foto en B&N. I t'ho diu un, com saben els nostres companys, que no és gaire amant del monocrom. Pot quedar prou be i no tenir que retallar res (recuperant llum dels matolls, clar).
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    De acuerdo con Jaume en recortar por abajo para eliminar "malas hierbas".
    Respecto al ByN, puedes probar y subirla a ver como queda. A mi en principio me gusta así.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Doncs que voleu que us digui.... em falta "xixa" per sota. Hi veig massa cel. Tampoc ho acabo de veure en BN...
    Què hi dieu?

    Nombre:  P7271142 mod rd bn.jpg
Visitas: 280
Tamaño: 73.9 KB

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Tal com la presentes, tens raó, tampoc m'agrada.
    I aquesta versió, què et sembla?

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: MartiE_EsGrauOcell-BN.jpg 
Visitas: 42 
Tamaño: 240.5 KB 
ID: 8599
    Ja no opinaré més. Cal que ho facin els altres companys.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Com diu en Jaume, jo tembé crec que has estat molt atrevida en fer aquesta foto. Però això no és dolent, perquè no hi ha res tan bo com la pròpia experiència per aprendre. Coincideixo amb tu en que amb el retall per sota, a la imatge li manca "xixa" en perdre el primer pla inferior. Un 10 per l'enquadrament de l'ocell a la foto original. El tens ensinistrat, l'animaló?

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Jaume: els teus comentaris sempre són benvinguts. Em fan veure la foto des d'altres punts de mira.
    segueixo preferint-la en color tot i que reconec que no transmet gaire ( els colors reals segur que no).

    Lafebre: qui no s'arrisca no pisca ;-)
    no tinc l'ocell ensinistrat :-), el que tinc és sort porque va der una de les primeres fotos i a totes les següents no hi va haver manera d'enganxar-lo de nou !

  8. #8
    Deixant de banda les qüestions tècniques que ja t'han comentat, vull destacar l'atreviment que has tingut per fer una foto tan complicada i la teva paciència que has tingut per esperar a tenir un ocell al punt exacte on el volies.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Joan: no anomenis atreviment a la meva ignorància ;-)

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •