Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Panerai Menorca 2017

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Panerai Menorca 2017

    Aquest matí hem presenciat la regata corresponent a la Panerai Menorca 2017.
    Navegació apart, la companyía ha estat molt agradable i els consells d'en Bep, m'hana anat molt en l'estrena del 200-500mm.

    Us deixo tres moments en imatges. Tres processats diferents, la primera tractada amb HDR.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF4786-HDR-8Cv.jpg 
Visitas: 329 
Tamaño: 761.7 KB 
ID: 8780 Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF4930b8Cv.jpg 
Visitas: 340 
Tamaño: 664.8 KB 
ID: 8781 Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF4781a8Cv.jpg 
Visitas: 338 
Tamaño: 659.0 KB 
ID: 8782

    Nikon D750 - Nikkor 200-500mm
    f/8 - 1/1000 - ISO 420 - 400 - 320
    Dist. focal: 280 - 230 - 400
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Molt bé, no?

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    L'objectiu molt bé, sens dubte. Tant la manejabilitat (amb trespeus) com en la qualitat, excel.lent.
    Va ser la llum que no va acompanyar. Jo creia que, precisament, aquesta llum difósa ens ajudaría, però al tenir el cel gris de fons , no va anar be.
    Per això vaig buscar alternatives, com aquest HDR (Nick Collection), tot i que aquests tractaments no em convencen.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    L'objectiu molt bé, sens dubte. Tant la manejabilitat (amb trespeus) com en la qualitat, excel.lent.
    Va ser la llum que no va acompanyar. Jo creia que, precisament, aquesta llum difósa ens ajudaría, però al tenir el cel gris de fons , no va anar be.
    Per això vaig buscar alternatives, com aquest HDR (Nick Collection), tot i que aquests tractaments no em convencen.
    Un dia, ja fa molt de temps, em vaig preguntar si hi havia alguna cosa pitjor que un tractament HDR. La resposta que vaig trobar és que només el podia empitjorar dos tractaments HDR!. Aquest tractament fet de manerta generalitzada (que afortunadament per la fotografia en particular i pel bon gust en general sembla que ja no està de moda) sempre el vaig trobar lleig i artificial. Penso que només en casos molt específics i partint de la la fusió de varies imatges -i no com a resultat de l'aplicació indiscriminada d'un plug in- pot donar bons, i fins i tot molt bons, resultats.

  5. #5
    M'agraden Jaume.

    La HDR no tant.

    Un dia molt agradable
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •