Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Quan surt la lluna i es pon el sol.

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Quan surt la lluna i es pon el sol.

    Avui he mirat l'horari de la lluna perque sabía que estaría ben guapa.
    A l'hora prevista, he pujat al terrat de casa, i la primera imatge que he vist ha estat desabedora.
    Tonto de mí, no he calculat que a aquell moment el sol encara no s'havía amagat i clar... pena de la vida.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF4949-8Cv.jpg 
Visitas: 84 
Tamaño: 715.4 KB 
ID: 8813

    He tingut que esperar que baixés la llum del sol per tenir una lluna guapa, però , buf, ja estava molt amunt:

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF5002a-8Cv.jpg 
Visitas: 71 
Tamaño: 199.0 KB 
ID: 8814
    Nikon D750 - Nikkor 200-500mm a 500mm
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Captura de pantalla 2017-09-05 a les 22.21.56.png 
Visitas: 70 
Tamaño: 29.9 KB 
ID: 8816

    He après la lliçó i la propera vegada miraré si el sol ens farà nosa o no.

    No m'he pogut resistir i "he baixat la lluna"...
    Una mentida fotogràfica que quedarà entre nosaltres, oi?

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF5002bH2firma-8Cv.jpg 
Visitas: 73 
Tamaño: 434.0 KB 
ID: 8818
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Bon intent Jaume, però a la primera crec que encara podries baixar exposició i fer-li un degradat a dalt per aconseguir més detall a la lluna.

    O, en el moment de la presa, posar un degradat, encara que fos aguantant amb la ma, o una cartulina... tenies opcions...
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Estic amb en Bep, Jaume. Si pots aconseguir millorar el resultat de la primera mitjançant l'edició, que seria un gran què. Com a presa, per mi és la millor. Si no es pot aconseguir, no t'amoïnis gaire que la trampeta de la tercera mostra no li penso dir a ningú.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    He tornat a l'escenari del crim, però la lluna ha sortit per Antequera i he perdut el rerafons de La Mola.
    Avui, el sol s'ha amagat abans que sortís la lluna, però els núvols m'han fet la punyeta. Què hi farem !.
    A més a més, just sortir, s'ha amagat i ha tornat a sortir bastant més amunt.

    Us pujo una foto testimonial.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF5159a8Cv.jpg 
Visitas: 171 
Tamaño: 246.4 KB 
ID: 8822

    Nikon D750 - Nikkor 200-500mm a 200mm
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Captura de pantalla 2017-09-06 a les 23.47.26.png 
Visitas: 58 
Tamaño: 29.7 KB 
ID: 8823
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Mira, Jaume, a jo aquesta foto m'agrada bastant per que te dos punts d'interés oposats: lluna i barca, llástima que la lluna no tengui una mica de detall però tot i açò crec que és una imatge força atractiva i crec que t'has de quedar amb lo bó: si les condicions haguessin estat com les que tenies ahir hagueres fet una altra foto però no hagueres pogut fer aquesta, que com he dit és prou atractiva.
    En qualque moment, crec que tots ens hem trobat amb una situació parescuda en que anem a fer fotos i ens trobem amb unes condicions que no son les que noltros esperavem, una habilitat d'un bon fotògraf és saber-se adaptar a aquestes condicions adverses i convertir-les en favorables i crec que tu ho has sabut fer.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •