Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Monopeu

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1

Monopeu

Com sabreu alguns de vosaltres, fa poc que vaig incorporar al meu equip fotogràfic un objectiu 200-500mm.
    Pesa, amb l'anella de suport/anclatge incorporada, uns 2,5Kg., càmera apart, clar.
    Tot i que encara l'he emprat poc, em plantejo adquirir un MONOPEU per poder-lo emprar en lloc del trespeus convencional, quan així ho requereixi el context.

Des del més bàsic al més complert:

Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Monopeu Amazon Basics.png 
Visitas: 28 
Tamaño: 93.4 KB 
ID: 8897Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Manfrotto MVMXPROA4 - Monopié.jpg 
Visitas: 27 
Tamaño: 87.7 KB 
ID: 8898

Tenint un bon trespeus, val la pena complementar-ho amb un Monopeu?
    Què n'opineu?
    M'agrada aquest joc !

No en tinc de monopeu, així que no et puc donar cap consell. Algun cop m'he fet el següent raonament. "Sí, d'acord, l'òptica pesa, però el seu pes em molesta més quan l'haig de traginar amunt i avall que en el moment de fer les fotos. Doncs... si a més de l'òptica haig de traginar un estri més, tot plegat encara pesarà més, oi?". Però com que no he arribat encara a cap conclusió, estic sense monopeu.

Administrador Avatar de Jaume Franch
    Blog Entries
    1
    Doncs ja en som dos que no tenim opinió perque no en tenim i, potser, no en tenim perque no tenim opinió.
    Segons el que comentin altres companys, potser em compraré el de 16€ , a veure si surto de dubtes.
    Comprar-me el de 185€... per provar... serà que no.

Gràcies per opinar, Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

Jo tampoc en tenc i tampoc puc opinar.

Per 16,00 euros ho pots provar a veure que tal, però estic amb tu, gastar-ne 185,00 sense tenir clar si et servirà o no jo tampoc ho gastaria.
    Nikon D610, Nikon 20 mm 2.8 D, Nikkor AF-S 50 mm 1.8 G, Nikon 35mm f/2.5 serie E. Fuji X100, Nikkor AF-D 80-200 2.8 ED.

Jo tenc un tres peus que porta un monopeu al centre, a la barra vertical corredera. No és gran cosa, però si el voleu provar, vos el puc deixar.

Marcadores