Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 16 de 16

Tema: Capirotes

  1. #11
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Cisco i Bep, no és molta casualitat que les dues fotos amb Capirotes que heu pujat tinguin un problema amb els grocs?.
    Jo diria que no en te res de casualitat, estan fetes el mateix dia i potser al mateix lloc i per descomptat amb la mateixa il.luminació... jajaja
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #12
    uou! Quins colors! Tota una varietat de blaus-liles! A jo m'agrada perquè és l'única part de la imatge que té color i fa contrast amb la resta!
    Un dubte... veig la part superior de l'església com amb menys qualitat, això perquè és? Jo demano perque sóc molt "novata" encara.... jeje

  3. #13
    Gràcies Lorena, en quant a la manca de "qualitat" a la part superior de l'església et refereixes a la falta de llum o

    a la falta d'enfoc?? té menys llum perque està menys il·luminada i té menys enfoc perque l'hiperfocal no arribava al treballar amb diafragmes tant oberts.

    No és que m'excusi, és la realitat
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #14
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Que estampa mas típica, ¿verdad?. Me gusta .

  5. #15
    Em decanto per la primera, per jo és més real; i en quant als colors, pens que és molt dificil assolir la realitat sense la mediciò de la llum amb una carta gris 18 % ja que les llums ambientals artific¡als distorsionen la realitat.

  6. #16
    Gràcies per opinar companys
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •