Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Chlorophytum bichettii (macro)

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Chlorophytum bichettii (macro)

    En mi sesión de macrofotografia de hoy he hecho esta composición , en macro, sin apilamiento, en una sola foto, diafragmando a f26 o f32 (como el Micro-Nikkor 105mm es analógico, no queda registrado).

    La flor, de un Chlorophytum bichettii o Cintas, debe medir poco más de 1,5cm.
    No sé si os gustarà pero yo me lo he pasado muy bien haciéndola.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _NEF6284aQ8C.jpg 
Visitas: 137 
Tamaño: 498.2 KB 
ID: 8969

    Nikon D750 - Micro-Nikkor 105mm, analógico, con anilla de extensión.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Captura de pantalla 2017-10-15 a les 0.39.52.png 
Visitas: 325 
Tamaño: 27.5 KB 
ID: 8970
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    M'agrada molt aquesta composició, ets el rei dels apil·laments, i la combinació de colors també
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Molt bona Jaume.

  4. #4
    Primer de tot dir que m'agrada molt com t'ha quedat i el desenfoc de la part verda de la planta em sembla una delícia.

    Dius que essent objectiu manual no et queda reflexat el diafragma a les dades exif però crec que et manca afegir l'objectiu dins la càmera a l'apartat de objectius sense cpu i després si que et guardarà el valor f a les dades exif.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Primer de tot dir que m'agrada molt com t'ha quedat i el desenfoc de la part verda de la planta em sembla una delícia.

    Dius que essent objectiu manual no et queda reflexat el diafragma a les dades exif però crec que et manca afegir l'objectiu dins la càmera a l'apartat de objectius sense cpu i després si que et guardarà el valor f a les dades exif.
    No, Joan A. Tot i que li pòso quin objectiu és sense CPU, el diafragma no queda registrat perque és manual, mecànic.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    A veure...crec que és un tema que ja haviem parlat en un altre fil i crec recordar que no hi havia manera de que ho aconseguissis tot i que no acab d'entendreu per que a jo sempre m'ha anat bé amb el 35 mm (que és de la sèrie E de nikon) i també em va funcionar amb el 135 quan el tenia que era de la sèrie AI. Potser seria un tema a comentar en una de les tertulies FF....
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    A veure...crec que és un tema que ja haviem parlat en un altre fil i crec recordar que no hi havia manera de que ho aconseguissis tot i que no acab d'entendreu per que a jo sempre m'ha anat bé amb el 35 mm (que és de la sèrie E de nikon) i també em va funcionar amb el 135 quan el tenia que era de la sèrie AI. Potser seria un tema a comentar en una de les tertulies FF....
    Doncs, sí. Fet.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Preciosa Jaume. Tanto de composición como el color.Muy buena.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •