Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Tunel a La Mola

  1. #1

    Tunel a La Mola

    El passat diumenge van fer un tomb per La Mola i vaig aprofitar per fer alguna foto.
    En aquest tunel, en molesta una mica el trenc que té a banda esquerra que no l'he volgut clonar, però el veig molt cridaner a la fotografía. Què en pensau? També pujo una miniatura en blanc i negre que també m'agrada.
    Iso 800; f-8; 6'; 18-200 a 18 mm.

    Nombre:  _DSC5218 La Mola 300-750.jpg
Visitas: 347
Tamaño: 334.6 KB


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC5218-BN La Mola 300-750.jpg 
Visitas: 90 
Tamaño: 330.9 KB 
ID: 8992

  2. #2
    Cal que et digui què en penso, de clonar?. És que ni m'ho plantejaria, de fer-ho. A més, t'ho dic molt sincerament, aquest trenc no em molesta gens ni mica. M'agrada força la visió que has tingut de la foto, Raül, i no sabria dir-te quina de les dues versions m'agrada més, si la de color o la BN, perquè les dues m'agraden força. (Bé, si insisteixes molt, et diré que possiblement em quedaria amb la versió BN ), però les dues estan força curtes de llum. Mira't l'histograma, ja veuràs. Pregunta, creus que si retalles la foto just per la base del primer arc no t'agradaria més?

  3. #3
    Es una foto inevitable en la fortaleza de La Mola y que has realizado de forma impecable. También me apunto a la BN.

  4. #4
    Bon centrat, Raul m'agrada més es b / n

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Doncs jo trobo que l'esquerda fa més interessant la foto. Precisament trenca súbtilment la simetria. Ambudes m'agraden però em quedaria amb la de color.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente Raúl. Me apunto a la versión color y estoy con Elisabeth, esa grieta es un plus a la imagen.

  7. #7
    Bona Raul. Me qued amb sa de color, trenc inclós.

  8. #8
    Molt bona Raül!!! et vas currar cercar la perfecta simetria i açò és el plus, personalment em quedo amb la B/N
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    M´agrada la prespectiva i el color i no em molesta gens aquesta escletxa a la paret, molt al contrari, pel meu gust l´adorna. Bona foto.

  10. #10
    Bona foto. Prova igualar mides paret dreta i esquerra a veura que et sembla.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •