Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Sortida de sol astur.

  1. #1

    Sortida de sol astur.

    A part de coves i llums de cotxes també vaig fer alguna foto de les que no solc fer habitualment, però donat que m'havia endut el 500 mm a passejar vaig pensar que ell també havia de treballar una mica, i en veure aquesta sortida de sol i la lleu boirina a les valls, vaig prémer el disparador. Sempre que em miro aquest tipus de fotos, però, penso el mateix. Poden ser més o menys boniques, però totes em donen la sensació que ja les he vist abans. No us passa el mateix?

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Sortida de sol astur.jpg 
Visitas: 358 
Tamaño: 293.3 KB 
ID: 9021

    ISO 640
    Nikkor 200-500 a 500 mm, f/5,6
    1/1600 sec.

  2. #2
    D'acord, el sol surt cada dia, però es poden fer bones fotografies com aquesta i probablement poques seran iguals. M'agradan els tons del bosc i la boira.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Sempre que em miro aquest tipus de fotos, però, penso el mateix. Poden ser més o menys boniques, però totes em donen la sensació que ja les he vist abans. No us passa el mateix?
    .
    Doncs normalment si que ho penso, però en aquesta no. Té massa personalitat.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Home, amb aquesta escena i un 500mm val la pena jugar, no?
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Bueno pues es cierto que se piensa.
    Lo que yo pienso es que está cuidado todo en esta imagen ( como acostumbras) y me encanta ese juego de calidez con la neblina.
    Yo cada vez pienso que me encantaría haber estado allí.

  6. #6
    Es muy difícil resistirse a fotografiar una puesta de Sol como esta por mucho que se repita y se repita en fotos. Bella imagen en la que te adjudico el punto a tu favor del tratamiento pues has sabido darle sensación de profundidad con las siluetas de primer y segundo plano.

  7. #7
    Preciosa imatge d'aquesta sortida de sol.

  8. #8
    M'encanta aquest sol tricolor que t'ha quedat, no és gens habitual veure'l així. Bona foto.

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    .
    molt bona Vicens...bon moment viscut.. (un estil poc habitual amb tu - (si,.. sempra son bastant parescudes... peró totes tenen sa seva diferencia....

    Salutacions...

  10. #10
    Boníssima Vicenç!! Aquestes hores son màgiques amb aquestes focals... has provat amb temperatures de color més fredes?
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •