Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Caparrot de Forma

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Caparrot de Forma

    Os presento una circumpolar de una localización a la que fuimos Carlos Silvestre y yo, ayer.
    El lugar pertenece al Caparrot de Forma, de la Menorca Talaiótica : http://www.menorcatalayotica.info/Co...spx?IdPub=8642
    Ignoro si esas nubes, que aparecieron en la segunda mitad de la exposición, le dan un plus o se lo restan a la foto.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: StarTrails_CaparroForma-2dOK-8Cv.jpg 
Visitas: 269 
Tamaño: 972.6 KB 
ID: 9032

    Nikon D750 - Tamron 15-30mm a 15mm. f/2,8 ISO 100 - 30seg., 114 fotos ensambladas con StarTrails.
    Ah, i 50% de Lluna.
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    M'agrada la fotografia. Potser a la muntanya li falta una mica de lluminositat (pensa que no n'he fet mai cap i potser no procedeix el que dic). Crec que els núvols li donen un plus.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Els núvols, no em molestan, crec que quedan molt be

    La part de baix de las pedres, no m´agrada .. l´abre si

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    M'agrada la fotografia. Potser a la muntanya li falta una mica de lluminositat (pensa que no n'he fet mai cap i potser no procedeix el que dic). Crec que els núvols li donen un plus.
    Les llums poden variar a gust del autor.
    La versió que he pujat s'ajusta força be a la llum d'aquell moment, tot i que, el que veiem d'arbre i Talaiot en aquesta foto, està un pel més il.luminat del que vèiem en aquell moment.
    Pujo una versió amb més llum , a veure què us sembla.
    Aquest tipus de fotografía te una serie de particularitats diferents respecte a la fotografía amb llum de dia i de obturació ràpida. T'ho recomano.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: StarTrails_CaparroForma-2dOK-8Cv2.jpg 
Visitas: 239 
Tamaño: 807.3 KB 
ID: 9035
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Per a mi és una magnífica foto, Jaume. La composició la trobo formidable i els núvols -al meu entendre, i bàsicament pel diferent color que aporten a la imatge, li donen un plus (tot i que el comentari que he fet en el fil d'en Raül també serveix aquí). Particularment m'agrada més la lluminositat de la foto original. Felicitats, Jaume.

  6. #6
    El segundo procesado me parece el más adecuado. Confirmo que la luz contaminante le da un plus a la imagen. Muy buena Jaume !!!

  7. #7
    Em sab greu haver-me perdut la sortida. La foto és espectacular.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    .
    bonisima Jaume... el reflexa dels nuvol baix dreta, (contaminació).. no me molesta...m'agrada.. mes sa primera...

    salutacions...

  9. #9
    Molt bona Jaume, la veig una mica apagada al meu monitor. M'agrada més la primera versió
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Molt bona Jaume! M’agrada molt com l’has composada i els nuvols de la dreta són un plus. Me qued amb sa primera versió, però açò és qüestió de gustos, perquè les dues són excel.lents.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •