Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 19

Tema: Plitvice

  1. #1

    Plitvice

    Nombre:  Plitvice.jpg
Visitas: 306
Tamaño: 948.1 KB


    Tamron 18-250 mm
    ISO 1600
    18 mm - f 9,0 - 1/125

    El color de l'aigua resulta extrany però era així quan jo vaig fer les fotografies.
    Es un parc Nacional a Croacia.

  2. #2
    Quina qualitat d´aigua. Els colors, preciosos. M´agrada molt.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciosa, Narcís.
    Has aplicat màscara d'enfocament?.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Quin paisatge més idilic!, preciosa fotografía.

  5. #5
    He aplicat mascara d'enfocament.

  6. #6
    Molt bona imatge Narcís, pel meu gust enfosquiria una mica aquest primer pla dels costats.

    Portaves polaritzador?
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    La fotografia la vaig fer el 2010 i no recordo si portava polaritzador. He revisat altres fotografies del mateix dia i em sembla que no.

    Algú em podría indicar com es fa aixó de que en una resposta, apareixi la pregunta en una vinyeta. Ho intento però de moment no tinc exit.

  8. #8
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    La fotografia la vaig fer el 2010 i no recordo si portava polaritzador. He revisat altres fotografies del mateix dia i em sembla que no.

    Algú em podría indicar com es fa aixó de que en una resposta, apareixi la pregunta en una vinyeta. Ho intento però de moment no tinc exit.
    A baix a la dreta botó "citar"

    Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Quin paratge! Preciosa imatge, Narcís. Coincideixo amb en Bep respecte a enfosquir una mica el primer pla dels costats. En qualsevol cas, molt bona foto, Narcís. Felicitats.

  10. #10
    Ja que estem en plà de preguntes: com es fa per adjuntar el simbol de Fotofindera? (aquest rodó que sembla una bandereta circular)

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •