Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Dos x dos

  1. #1

    Dos x dos

    Que us sembla aquesta versió d´aquest bodegó que vaig fer ja fa temps i del que ja en vaig presentar un altre format? Ja us explicaré el perqué en un altre moment.Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Dos x dos.jpg 
Visitas: 347 
Tamaño: 120.1 KB 
ID: 9051

  2. #2
    M'agrada aquesta composició i la combinació de colors. Diria que el desenfoc del reflexe és en edició, no?
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Si, Bep. És un desenfoc gausià. D´altre forma no podria esser mai perque està al mateix nivell que els càntirs originals. A no ser que el mirall fos translùcid. La veritat és que no m´agradava que tot quedés enfocat igualment.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    La veig molt bona, Lluís.
    Si probes a treure-li la línia divisoria gris del fons, potser la visió de la foto canviarà; a millor?
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Jaume: la linia divisoria del fons la vaig posar jo expressament perque, si no, em semblava que els càntirs estaven flotant. M´agrada mes amb la linia.

  6. #6
    A mi m'agrada molt, Lluís. Trobo que el desenfocament provocat del reflex és molt encertat i arrodoneix la imatge. Estic d'acord amb en Jaume, però, en eliminar la línia del fons (A banda que es veu "artificial", talla la imatge). Crec que són precissament els reflexes el que eviten que els cantis estiguin flotant.

  7. #7
    Bonito reflejo.


    Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

  8. #8
    La lluminositat i colors de la foto m'agraden, però en conjunt no em fa el pes. Les dues peces estan igual d'enfocades i els reflexes tenen una diferencia que no veig.

  9. #9
    Creo que la foto quedaría redonda eliminando la línea y las motitas que hay dispersas.

  10. #10
    Trob que la idea de la foto es molt bona. Crec que amb els consells dels companys guanyaria.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •