Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Immersió blaugrana

  1. #1

    Immersió blaugrana

    Suposo que ningú ha pensat ni per un moment que anava a parlar de futbol quan ha llegit el títol, oi? però és que no he sabut trobar-ne un de millor per reflectir la imatge, on el públic està literalment immers dins d'aquesta obra feta de leds per l'artista nord-americana Jenny Holzer i que s'està exposant al Guggenheim de Bilbao.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Immersió blaugrana.jpg 
Visitas: 402 
Tamaño: 307.6 KB 
ID: 9057

    ISO 5000
    Nikkor 24-70 a 24 mm, f/3,5
    1/1000 sec.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Curiosa i impactant fotografía.
    Dóna la sensació que encara ha de ser-ho més sent-hi.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    L'idea buscada m'agrada i els colors impactants.
    Si es pot treuria, la majoria de visitants i nomès deixaria els dos que estàn més centrat. Dir això es fàcil, però fer-ho ja no ho es tant.

  4. #4
    No se com ès, pero sempre m'han agradat aquests colors.... Molt bona Vicenç!!!

  5. #5
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    L'idea buscada m'agrada i els colors impactants.
    Si es pot treuria, la majoria de visitants i nomès deixaria els dos que estàn més centrat. Dir això es fàcil, però fer-ho ja no ho es tant.
    Gràcies per comentar, Narcís. Molts d'aquí el Foro ja saben que no sóc gens partidari d'eliminar coses de les fotos que no sigui brutícia del sensor o similar. No obstant, en aquest cas no m'hagués calgut fer servir el clonatge o qualsevol altre tècnica ja disposo de varies captures amb diferent número de gent (Una, dues, tres persones... i, fins i tot, sense ningú), però analitzant-les detingudament m'he decantat per aquesta perquè crec que és la que millor representa l'essència i motiu de l'obra instal·lada. De nou, gràcies per analitzar i comentar la foto.

  6. #6
    Impactant imatge Vicenç. M'agrada tal i com ens la presentes

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Jajaja.
    Con que blaugrana eeeeeeeeh???
    Que pillín.
    La imagen solo tiene un comentario para mi
    Unos colores increíbles.
    Lafebriana total.
    Muy bien captada Vicenç

  8. #8
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Gràcies per comentar, Narcís. Molts d'aquí el Foro ja saben que no sóc gens partidari d'eliminar coses de les fotos que no sigui brutícia del sensor o similar.
    Faig el mateix que tú en quan a eliminar i mai poso res. Vaig dubtar si fer el comentari, però ignorant la teva opinió al respecte, em va semblar que una mica més minimalista en quan al nombre de visitants podría quedar bé.

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    19 abr, 15
    Ubicación
    Ciutadella / Mahó
    Mensajes
    851
    .
    ben vista aquets detalls... com sempre ens tens acostumats ..

    Salutacions

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    En la meva opinió, la gent és el que precisament em fa preguntar-me què és el que estic veient. I dóna referència de la magnitud. M'agrada, clàssic Lafebre-style.

    Ara que encara em desconcerta més la traducció de les lletres que hi ha als LEDS, que segons el Google-Translator diria "Te he bendecido para orar"...

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •