Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Chelsea Bridge London

  1. #1

    Chelsea Bridge London

    El pont a mitjanit em va suggerir aquesta foto:

    Nombre:  Chelsea Bridge.jpg
Visitas: 349
Tamaño: 507.1 KB


    Nikon d750, Nikkor 24-70 f2.8 a 36mm, f18,0 20seg ISO100

  2. #2
    M'agrada molt la fotografia i que sigui en Blanc i negre encara mes. Ampliant una mica aprecio textures en el cel sobretot a ma dreta i detall en el seu conjunt. Felicitats

  3. #3
    Él BN le da un aspecto retro; tipo la película Manhatan de Woody Allen. Ese diafragma tan cerrado ¿era para aumentar el tiempo de exposición?

  4. #4
    Si, Carlos, mi intención era aterciopelar el agua del rio. Muy acertado el comentario de aspecto retro, era toda mi intención. Son imágines que se quedan gravadas y, sin querer, o inconscientemente queriendo, salen. Gracias por el comentario.

  5. #5
    M'agrada molt la foto tant en la seva concepció com en la realització. Bona composició i magnífica edició en BN. Felicitats, Joan!.

  6. #6
    Molt bona imatge Joan!! bona composició, bon tractament i pens que en monocrom és molt acertada.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Moltes gràcies per els comentaris dels mestres! M'animen a continuar.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Jo no sóc cap mestra però la foto és molt guapa! La textura de l'aigua és el que més m'ha cridat l'atenció: la compo i el BN també s'hi adiuen molt.

  9. #9
    Elisabet, a Fotofinde tots sou uns mestres. Teniu un nivellás i, encara millor, una enorme generositat en dedicar el vostre temps a comentar les fotos dels companys per creixa tots plegats com a fotògrafs i també com a persones. Moltíssimes gràcies per ser així.

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Joan...honestament jo ho faig més per egoisme que per generositat... que amb tots aquests crack estic aprenent un munt :-)
    És conya. Les fotos són d'un nivell molt alt pero el nivell del "personal", encara més....
    B.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •