Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 15 de 15

Tema: Lliure

  1. #11
    Molt bona Bep. M'agrada tot, la posició de les ales, l'enquadrament, el bouket. Li treus un bon profit a n'aquest objectiu. Enhorabona.

  2. #12
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Bep, esta imagen la vi por primera vez en tu estado de wassap.
    Pero enseguida la vi en el foro.
    No entiendo como a pulso y con ese enorme "trasto" de objetivo, en el mejor de los sentidos, has sido capaz de sacar este FOTON.

  3. #13
    Preciosa fotografia Bep.

  4. #14
    Un moment excepcional, Bep, li estàs treient el suc a n'es Bigma.

    Com que esteim a l'apartat de crítica, comentar-te que en primer lloc m'he fixat que hi havia una mica de renou en el fons desenfocat de la foto però després d'haver provat de pasar-li un filtre per reduir-la, tot i que s'aconsegueix llevar aquesta renou del fons, crec que també m'agrada tal i com la presentes.

    Pens que aquesta foto et pot donar moltes alegries en alguns dels concursos en els que sols (solem) participar.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #15
    Moltes gràcies amics!!! La vaig imprimir ahir per l'exposició social del Fotoclub Cercle Artístic i va quedar bastant be i avui a partit cap al primer concurs... a veure si hi ha sort.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •