Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Auditori Harpa

  1. #1

    Auditori Harpa

    Es un edifici polivalent, ... sales de reunions, auditori, bar, sala exposició, ... situat a Reykjavik.

    Nombre:  Harpa.jpg
Visitas: 349
Tamaño: 429.4 KB


    ISO 200
    17 mm - 1/160 - f 8; ZUIKO 14-42 mm

  2. #2
    La inclusió de la figura humana tot un encert. Vas disparar al moment adequat.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Totalment d’acord amb en Joan. Molt bona composició i un resultat excel.lent.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Impecable, narcís.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Als teus exemples de que és un edifici polivalent, te n'has descuidat un, Narcís, i és el de "plató fotogràfic", com molt bé ens demostres en aquesta imatge. La freda i moderna estructura arquitectònica de l'edifici queda trencada i a l'hora endolcida per la figura humana i el seu reflex. Crec que li manca acabar d'ajustar una mica els negres. M'agrada molt, Narcís.

  6. #6
    Un humano en la tela de araña arquitectónica. Bien pensada y mejor realizada.

  7. #7
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Als teus exemples de que és un edifici polivalent, te n'has descuidat un, Narcís, i és el de "plató fotogràfic", com molt bé ens demostres en aquesta imatge. La freda i moderna estructura arquitectònica de l'edifici queda trencada i a l'hora endolcida per la figura humana i el seu reflex. Crec que li manca acabar d'ajustar una mica els negres. M'agrada molt, Narcís.
    La fotografia resulta una mica plana de color però amb els negres no m'en surto, ja que el sota-escala amb llums perd molt. Altra cosa sería començar amb seleccions ....

  8. #8
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    La fotografia resulta una mica plana de color però amb els negres no m'en surto, ja que el sota-escala amb llums perd molt. Altra cosa sería començar amb seleccions ....
    Abans de fer-te el comentari ho havia provat. Senzillament he ajustat lleugerament l'histograma per l'esquerra. Al meu parer, la foto guanya i crec que s'ho mereix. Prova-ho si et sembla.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Esencial presencia humana en esta imagen.
    Lo cambia todo.
    Me gusta

  10. #10
    Molt bona imatge amb l'inclusió de la figura humana per dimensionar l'espai.
    Penso com en Vicenç i crec que podria millorar fent aquest ajust
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •