Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 26

Tema: Punta Nati

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
  1. #1

    Punta Nati

    Aixecar-me prest per plaer, que no per l'obligació dels dies feiners, és una de les coses que més m'agrada i si és per veure com surt el sol a una localizació com aquesta, em quedo amb la sensació d'haver aprofitat molt bé el dia. Espero que us agradi.

    Nombre:  _DSC8720-Panorámica.web.jpg
Visitas: 380
Tamaño: 248.9 KB


    Nikon D610, 14-24mm a 14mm, f/5,6, 5 seg. ISO 100. Filtres ND i degradat invers. Panoràmica muntada en ACR a partir de 3 fotografies.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Simplement: Chapeau!!!.
    De les millors que he vist de Punta Nati.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    No cal resaltar els punt positius perquè els té tots. Senzillament magnífica, Marga. Felicitats.

  4. #4
    Molt bona fotografia.
    Felicitats.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Uffffff, me encanta Marga. Gracias por compartirla.

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Com totes les teves em sembla una foto magnífica.
    Però tinc un dubte. Les pedres del primer plà semblen estar il·luminades per la dreta, cosa que no entenc donat que el sol surt per redera del far.

  7. #7
    Magnífica, Marga, bon domini dels filtres.

    En el meu monitor, filant molt prim, sembla com si al blau del cel hi hagi una mica de posterització, però no se si soc l'únic que ho veig per que ningú més ho ha comentat i tampoc se com ho veus tu al teu monitor.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Això que dius tindría importància si la foto fós impresa o que no fós redimensionada.
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Moltes gràcies per comentar companys! És sempre una satisfacció molt gran que les meves fotos us agradin.

    Joan, si, veig aquesta “posterització” que me comentes (a la zona esquerra de la foto, no?), i possiblement sigui, com ja ens indica en Jaume, pel redimensionament a l’hora de pujar-la al foro, a l’original sense redimensionar no s’hi aprecia.

    Bet, has de pensar que estic emprant un filtre invers, que te la zona més fosca just damunt de l’horitzó i que va degradant desde aquesta linea cap amunt. D’aquesta manera la llum del sol no m’arriba amb tanta intensitat i me permet obtenir una foto sense zones cremades, però la llum hi és i quan el sol comença a guaitar, les roques agafen aquest to dorat (no només a la dreta, si ens moguessim també apreciariem els dorats a la cara esquerra) i que es fa especialment brillant a les zones on hi pugui haver humitats de la nit passada. Crec que aquesta pot ser l’explicació.

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Cita Iniciado por Marga Pons Ver mensaje
    Moltes gràcies per comentar companys! És sempre una satisfacció molt gran que les meves fotos us agradin.

    Bet, has de pensar que estic emprant un filtre invers, que te la zona més fosca just damunt de l’horitzó i que va degradant desde aquesta linea cap amunt. D’aquesta manera la llum del sol no m’arriba amb tanta intensitat i me permet obtenir una foto sense zones cremades, però la llum hi és i quan el sol comença a guaitar, les roques agafen aquest to dorat (no només a la dreta, si ens moguessim també apreciariem els dorats a la cara esquerra) i que es fa especialment brillant a les zones on hi pugui haver humitats de la nit passada. Crec que aquesta pot ser l’explicació.
    Marga:gràcies per l'explicació.
    El món dels filtres (més enllà d'un simple polaritzador) m'és ben desconegut. Així que de veritat t'agreixo el que expliques.
    De fet tinc fora curiositat pels filtres ND però he decidit deixar-ho córrer fins atenir més per la mà la nova càmara i el PS. Ara que quan vaig veure el tema de la última tertúlia...casi agafo un avió per venir a escoltar-vos! :-)

Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •