Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Pícnic al Kursaal

  1. #1

    Pícnic al Kursaal

    Va coincidir que vam fer nit a les rodalies de Donosti en ple festival de cinema. Al passar pel Kursaal vam fugir ràpidament de la part davantera on s'amuntegaven càmeres de TV i públic per anar a pessejar a la part posterior, que dóna a la platja. Allí em vaig trobar amb aquesta imatge d'una jove parella que, poc donats al suposat glamour que hi havia a l'altra banda de l'edifici, van preferir compartir un senzill però tranquil pícnic per sopar.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Pícnic al Kursaal.jpg 
Visitas: 392 
Tamaño: 268.2 KB 
ID: 9147

    ISO 2500
    Nikkor 24-70 a 40 mm, f/4,5
    1/25 sec.

  2. #2
    Bona fotografia i ven vista.

    Com em vas dir, ja sé que no acostumes a treure res, però has intentat veure com queda sense el rectangle situat al costat de la parella?.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Lefebriana. Ben vista.
    L'enquadrament i els nivells em creen molts dubtes visuals.
    Narcís, no crec que en Vicenç accedeixi a la teva raonable proposta...
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Una muestra mas de lo que significa Lafebriana en el mejor de los sentidos.
    Para mi que tienes a gente pagada para posar.

    Me gusta mucho el dominio de la luminosidad de esta imagen

  5. #5
    Molt ben vista, Vicenç, una més marca de la casa.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Com diuen els companys, molt ben vista Vicenç! M'agraden els grans contrasts de la fotografia, la presència inmensa, geomètica i lluminosa de l'edifici confrontada a les petites siluetes del joves. Lafebriana, sense cap dubte!!!

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Ostres, m'agrada tot de la foto. Estic totalment d'acord amb els comentaris previs dels companys. Inmensa , la llum, la geometria i el punt de vista.
    Y estoy con Pepe: seguro que no les invitaste a la copa para que posaran?? :-P

    Narcis: en Lafebre esperaria assegut a que derruissin la part de l'edifici de l'esquerra que fa ombra abans de clonar-lo! És part de la marca de la casa....

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    ,,,
    Y estoy con Pepe: seguro que no les invitaste a la copa para que posaran?? :-P

    Narcis: en Lafebre esperaria assegut a que derruissin la part de l'edifici de l'esquerra que fa ombra abans de clonar-lo! És part de la marca de la casa....
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Bona fotografia i ven vista.

    Com em vas dir, ja sé que no acostumes a treure res, però has intentat veure com queda sense el rectangle situat al costat de la parella?.
    Gràcies pel comentari, Narcís. Molt probablement, la foto sense el rectangle que dius quedaria més neta. Potser, fins i tot, més "estètica" i més polida. Però són coses que ja ni em plantejo. "Alló" (en aquest cas el rectangle) hi era, i entenc que jo, com a fotògraf, haig de saber jugar amb els elements que hi ha a l'escena i si no ho aconsegueixo és que haig d'aprendre'n molt, encara (Què sens dubte, ho haig de fer). Però crec que el resultat no ha de dependre d'un cop de l'eina de clonar. Però respecto els que pensen el contrari, i si amb aixiò aconsegueixen bones imatges sóc el primer en felicitar-los.

  10. #10
    Comprenc el teu raonament, Vicens, i el respecto. És questió decriteris. Pero jo estic amb en Narcís. Si una cosa molesta, fora. La foto, com sempre, bona.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •