Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Cotxes clàssics

  1. #1

    Cotxes clàssics

    Fa unes setmanes hi va haver una trobada de cotxes clàssics de Balears a Ciutadella. Vaig tenir la sort de que els participants s'allotjaven a un hotel devora casa meua i vaig aprofitar un capvespre per sortir a fer unes quantes fotos.

    La que vos present correspon a un cotxe americà (la marca i el model els porta escrits al laterla del capó) i em va cridar molt l'atenció d'alguns detalls com la visera parasol i les preses d'aire al lateral del motor, per aquest motiu vaig cercar aquest enquadrament per a destacar-ne aquets detalls i al mateix temps tenir una visió una mica diferent d'aquests cotxes.

    Nikon D610 amb Nikon 35 mm, ISO 200, 1/125 i f/2,5.

    Nombre:  Cotxes històrics_0025.jpg
Visitas: 342
Tamaño: 702.7 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Interessant.
    A toro pasado: si t'haguessis acotat, potser hauríes evitat la paret seca... però potser t'hauría sortit més cel, no?
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    La combinació de la geometria i els colors d'aquests cotxes clàssics acostumen a donar imatges força atractives. Aquesta foto n'és una bona mostra, Joan A.

  4. #4
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Interessant.
    A toro pasado: si t'haguessis acotat, potser hauríes evitat la paret seca... però potser t'hauría sortit més cel, no?
    Gràcies pel teu comentari, Jaume, tal com dius fent un contrapicat s'hauria evitat la paret però jo el que volia era aquest enquadrament perpendicular al plà del cotxe i de la manera que proposes hauria variat aquest enquadrament i la geometria que comenta en Vicenç.....(no sé si m'explico prou bé...). Des d'un primer moment vaig considerar la paret com un mal menor que havia d'assumir per a tenir l'enquadrament desitjat, per aquest motiu vaig obrir el diafragma al màxim per a que em quedés la paret desenfocada. De vegades no es pot tenir tot allò que un vol en una foto i subscribeixo el comentari que ha fet en Vicenç en el fil de la seva foto del Kursaal : "com a fotògraf, haig de saber jugar amb els elements que hi ha a l'escena i si no ho aconsegueixo és que haig d'aprendre'n molt, encara" ja que quan l'he llegida m'ha encantat aquesta reflexió.
    Evidentment la teva proposta és més que correcta però a l'hora de valorar una cosa o una altra vaig optar per l'opció que em va semblar millor, baix el meu punt de vista (que també potser equivocat algunes vegades, jejeje).
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me gusta el color y el contraste de la imagen.

  7. #7
    Bon detall captat. M’agrada aquesta geometria que comenteu tal i com la presentes Joan. El color i la lluentor del metall t’han donat molt de joc per aconseguir una imatge ben atractiva.

  8. #8
    Si Joan, una imatge molt atractiva, m'agraden els reflexes, la combinació de colors, les lluentors... però també em molesta la paret, però és a tu a qui t'ha de agradar.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    El que volies ensenyar es compleix i el color i d'altres accessoris ajuden a que sigui aixi. Pel que a mi respecte, la paret no em molesta ja que el seu desenfoc fa que els meus ulls no hi tinguin interés.

  10. #10
    Moltes gràcies a tots per les vostres aportacions.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •