Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Nace un nuevo dia

  1. #1

    Nace un nuevo dia

    Avui, sortida exprés amb en Joan A. per fer la sortida de sol. Un matí fresquet però agradable i en bona companyia.

    ISO 160..............f/8..............vel 6s.............focal 24mm...........ND 6 passos + degradat invers de 3 passos

    Nombre:  Sortida sol Cala Rialla 2-2.jpg
Visitas: 364
Tamaño: 471.0 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Ha merescut la pena aixecar-se tan prest, la sortida ha estat curta però ben aprofitada. Com sempre sa companyia excel.lent i ens hem llevat es "mono" de sortida que teniem.

    Sa foto m'agrada molt com t'ha quedat, sobretot el detall, textures i colors de les roques del primer plà.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífic orto (es diu així no?).
    Cala Rialla és Cala'n BOsch?
    Si és així, em costa entendre que, des de aquesta ubicació podeu fer sortides de sol.
    M'ho heu d'aclarir.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Magnífic orto (es diu així no?).
    Cala Rialla és Cala'n BOsch?
    Si és així, em costa entendre que, des de aquesta ubicació podeu fer sortides de sol.
    M'ho heu d'aclarir.
    Gràcies Jaume, si, la localització es a Son Xoriguer, tot depen de l'època de l'any.



    Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
    Última edición por Bep Taltavull; 18/11/2017 a las 21:05
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Ha merescut la pena aixecar-se tan prest, la sortida ha estat curta però ben aprofitada. Com sempre sa companyia excel.lent i ens hem llevat es "mono" de sortida que teniem.

    Sa foto m'agrada molt com t'ha quedat, sobretot el detall, textures i colors de les roques del primer plà.
    Gràcies Joan, a vegades surt be i a vegades no. Si, ben aprofitada
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Destaco, como Joan, las texturas de la roca del primer plano. También la cuidada composición. El cielo con una tonalidad gris algo extraña...o no.

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Preciosa Bep. M encanta.
    ¿Me podías decir la temperatura de color?
    Me pasa como a Carlos la vi ayer y estuve mirándola repetidamente y veo como un leve color grisáceo en le cielo.

  8. #8
    Com ja s'ha dit vull destacar la lluminositat de les roques i de l'aigua.
    Penso que s'ha fet un enfoc adicional, que es nota bastant a les roques de l'esquerra.

  9. #9
    Gracias por vuestras aportaciones, realmente el cielo se ve grisáceo por la temperatura de color usada, 7200K, si la bajo a 5000K el cielo se ve mucho mejor pero las rocas quedan azules,

    por lo que convendria hacer una capa aparte para el cielo, para que el conjunto fuera más atractivo.

    Narcís, no hi ha cap enfoc adicional, però si una capa de nivells a tota la zona de les roques, potser sigui per això que et dona aquesta sensació.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Vaja, ens has volgut despistar, que has trencat la teva habitual tendència de fer aquest tipus de fotos en format vertical? . Bona foto, però, si senyor. Bona composició i molt bon primer pla. Coincideixo amb els companys respecte el color del cel. Potser sí que caldria aquesta capa addicional que proposes...

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •