Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 12 de 12

Tema: Sunrise on the sea

  1. #11
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Ho he comprovat i la saturació no està pujada durant el processat.
    No sóc un expert en filtres, però em pregunto si l'efecte pot ser degut als propis filtres, o de la combinació de filtres + cartolina... Em segueixo mirant la imatge una i altra vegada i li segueixo veient uns colors rars. Potser és una apreciació meva, no sé.

  2. #12
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    No sóc un expert en filtres, però em pregunto si l'efecte pot ser degut als propis filtres, o de la combinació de filtres + cartolina... Em segueixo mirant la imatge una i altra vegada i li segueixo veient uns colors rars. Potser és una apreciació meva, no sé.
    Jo tampoc soc cap expert però el que si és cert és que si no s'utilitzen filtres de molta qualitat és normal que apareixin dominants, cosa que a jo em sol passar ja que es meu pressupost per filtres no és gaire elevat, jejejeje.
    En aquest cas vaig haver de corregir una dominant vermellosa/magenta i potser sigui per aquest motiu pel que vegis els colors una mica extranys. També tenim el problema de la diferència de visualització entre pantalles i fa mal dir (he sentit a dir que les pantalles de Mac tendeixen a saturar una mica els colors però com que jo no la tenc no ho puc assegurar i potser sigui una llegenda urbana jejeje). Lo que si que tenc clar és que la saturació no la vaig tocar en cap moment.

    Una vegada més agraeixo molt el teu comentari, així com també els dels altres companys.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •