Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: I una altre circumpolar!

  1. #1

    I una altre circumpolar!

    Els fotofinderos li hem agafat gust a n'açò de les circumpolars. Aquesta és de divendres passat, una sortida amb els companys del fotoclub Ateneu. És el Polvorí de la Reina, a la fortalesa de la Mola. Una nit fresqueta, fresqueta, bona companyia i un cel ple d'estrelles.

    Nombre:  star trails.4.web.jpg
Visitas: 397
Tamaño: 155.6 KB


    Són 119 fotos muntades amb Startrails: Nikon 610, f/4, 30 seg., 14-24mm a 14, ISO 400 (fotos del primer pla) i ISO 250 (reste). Els companys es van encarregar de l'il.luminació de l'edifici amb dues llinternes càlides.

  2. #2
    Molt bona foto, Marga. Veig que controles la tècnica. Potser la part baixa una mica fosqueta, pero molt bé.

  3. #3
    Me parece una buenísima circumpolar con una iluminación en su punto

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excel.lent, Marga.
    També trobo la llum del primer pla al punt. Fosqueta.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5

  6. #6
    Preciosa, Marga. Tant la il·luminació del polvorí com del primer pla les trobo encertadíssimes. Excel·lent imatge. Felicitats!

  7. #7
    Realment boníssima foto! Felicitats! Trob la llum perfecta en tota la fotografia. Inclús en el primer pla, que jo hagués tallat una mica, ja que no el veig important. Si sabés posar aquestes medalles, que posen els mestres, en posaria una de ben grossa.

  8. #8
    Molt bona imatge Marga, personalment m'agraden més fredes les nocturnes, però així i tot la trob molt atractiva.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Muy buena Marga, tanto la parte celeste como la terrestre que yo también encuentro que la has dejado muy bien de luminosidad.

  10. #10
    M'agrada la fotografia. No n'he fet mai cap i es poc oportú que faci segons quines valoracions.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •