Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Salt d'aigua

  1. #1

    Salt d'aigua

    Jo, com en Xiscu, també he estat de vacances a una illa, però no de les Seychelles sinó de les Açores. L'illa de Sao Miguel té una magnífica naturalesa: Muntanyes, volcans, llacs, salts d'aigua, penya-segats, vegetació, etc. Jo diria que és un preciós jardí natural, sense jardiner. He passat la foto a B/N per poder-nos concentrar en el moviment de l'aigua sense despistar-nos en la vegetació. Que en penseu?

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Salt d'aigua.jpg 
Visitas: 392 
Tamaño: 440.6 KB 
ID: 9207

    Nikon D750, Nikkor 24-70 a 34mm, f8, 30seg, ISO 100, Filtre DN10

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Impactant!
    però voldria veure-la en color també, tot i que entenc que l'hagis passat a BN. Només diria que és una petita llàstima que fes vent i la branca del primer pla de dalt a l'esquerra sortis tant moguda. Pero vaja, amb 30seg d'exposició és ben normal!
    Només és una observació. Per al meu gust no desmereix gens la composició total.

  3. #3
    Si, Elisabet, feia molt de vent i m'estava mullant. No passava cap pena per jo (expressió menorquina) però si per l'equip. En preguntar-vos la vostra opinió del B/N havia d'haver inclòs òbviament la de color. Disculpeu. Moltes gràcies per opinar!



    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Salt d'aigua C.jpg 
Visitas: 53 
Tamaño: 703.0 KB 
ID: 9208   Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Salt d'aigua C.jpg 
Visitas: 40 
Tamaño: 699.7 KB 
ID: 9209  
    Última edición por Joan Carres; 22/11/2017 a las 22:25

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Joan, m´agrada més la primera en blanc i negre
    Aquestes illes estan a la meva agenda de viages

  5. #5
    Muy acertada la opción BN y bien captado el movimiento del agua. No sé si era posible haber dejado un poco más de margen a ambos lados.

  6. #6
    La cascada es interesante y entiendo que por tu posición, no podemos aprovechar los laterales. El BN me gusta más, pero sin saber si lo has hecho, igual trabajando en la de color obtenemos un mejor resultado.
    Comentarios aparte, buena fotografia.

  7. #7
    Molt bona foto, Joan. Tal com ens les presentes, la versió BN m'agrada molt més. Com apunta en Narcís, potser treballant una mica més la versió color seria una altra cosa, però vaja, que la de BN ja m'agrada molt. La velocitat d'obturació l'has encertat de totes, totes. Si ajustes l'histograma per l'esquerra per tal de donar una mica més de negres potser que encara t'agradi més. Felicitats per la foto, Joan.

  8. #8
    Jo també em quedo amb la de blanc i negre i el consell d'en Vicenç crec que pot servir per a millorar la foto.

    A la versió en color crec que la temperatura de color no és prou correcta per que veig l'escuma de l'aigua de color blau.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Com és habitual en mí, davant moltes fotografíes de natura en B/N no puc evitar fer la pregunta que ha fet la Bet: I en color?

    És curiós que cap de vosaltres ha comentat el color de l'aigua, amb dominant verda o blava (cian). (Ara , a posteriori del meu escrit, veig que en Joan A. fa menció a la probable anomalía cromàtica esmentada)
    Si agafeu una de les fotos en color i reduiu selectivament el color cian, veureu quin canvi.
    Fet això, no tinc cap mena de dubtes sobre la meva elecció.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Preciosa imagen, muy bien elegida la velocidad. Yo también me apunto a la versión BN. Excelente.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •