Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 19

Tema: Retrat

  1. #1
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962

    Retrat

    Hola a tothom, la foto que avui vull compartir amb vosaltres m'agradaria abans fer-ne uns cèntims el respecta. Des de ja fa molt de temps partícip amb un grup de companys, a on la fotografia és el vincle, sortim un dia a la setmana per compartir experiències, gaudir, riure, etc. d'aquesta afició comuna. Aquest, diguem curs, ens vam proposar pujar un esglaó més que va ser trobar-nos un dia a la setmana a on poder fer una tertúlia fotogràfica, tant de retocs, com de comentar, planificar possibles sortides, etc. i una de les propostes acordades va ser aprendre entre tots el tema del retrat, tant en interiors, exteriors com estudi. Un dels companys va definir d'aquest grup com "sa disfrutada que feim (rialles sobretot) val més que 100 ibuprofens". Dit tot això aquí vull compartir una d'aquestes fotografies, perquè pugueu opinar i comentar, i que de pas també en serveix. (Model Aida Pons)
    Dades: Iso 100 Focal 50 mm f5/6 velocitat 1/125 Flash estudi (no sé el seu nom correcta)
    Nombre:  Aida-5-Editar.JPG
Visitas: 407
Tamaño: 471.1 KB

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastic !!
    Cisco aquets ulls enamoran a cuan se vol
    Un retrat de dalt de tot. Felicitats

  3. #3
    Destaco el detalle y belleza de los ojos.
    Aspectos que mejorarían la foto ( a mi modo de ver): recortar por arriba, controlar brillos de la frente y mejorar con, por ejemplo, desenfoque gausiano los puntitos perioculares y frontales. Buena conversión bn.

  4. #4
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Carlos, un incís. La foto té ja un retoc (separador de freqüències) per corregir o millorar les imperfeccions de la pell que comentes. Penjo la mateixa foto a on no té aquest retoc per poder comparar. El problema és que la realitat podria anar millorant aquest aspecte, però la por és arribar al que seria efecte de pell de seda, i trobar el punt més natural i a la vegada no arribar a tant és un poc personal, no hi ha una fórmula que ens digui on ets el punt millor. Sempre des del meu punt de vista.
    Nombre:  Aida-5-Editar sense retocar.JPG
Visitas: 392
Tamaño: 402.0 KB

  5. #5
    Molt dificil deixar de mirar als ulls!!!!! Bona foto Cisco.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Tens raó, Cisco, en quant a les imperfeccions de la pell, i crec que s'han de minimitzar com tú has fet.
    L'altre cosa és el reflex del front. Aquí crec que no podràs resoldre-ho. La sort és que és molt discret.

    Permet'em que et faci una pregunta d'ignorant en materia de fotografia de retrat: Abans d'una sessió fotogràfica com aquesta, No sería recomanable maquillar, encara que sigui discretament, les zones brillants de la cara, tal com ho fan als que surten per la TV?.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Forero Activo Avatar de Cisco Dura
    Fecha de ingreso
    03 jul, 13
    Ubicación
    Ciutadella
    Mensajes
    962
    Hola Jaume, bona nit. Referent al maquillatge, tens tota sa raó. El primer dia que vam anar a l'estudi de Ferreries (FotoLLum) els qui ens van donar un curs intensiu de com funcionava el tema dels llums, va comentar que una model és sempre interessant que es maquilli, a més va dir el nom del tipus de maquillatge, cosa que noltros a la sortida que van fer sols, no vam tenir en compte, Si anava maquillada, però potser no era l'adequat per poder llevar llustres. Mirant l'original sí que es nota els llustres, però probablement amb l'edició encara vaig pujar llums. Em direu que si és així pot millora. Pot ser però retocar una foto encara que tingui el pds, a on entre retoc de Lightroom, mascares de Tony Kuiper, Processat a blanc i negre, separador de freqüències, retoc facial de volums, textures, etc, més d'un giga de pes i si et dic la veritat en el moment que provo de retocar-la en alguna part, tot es barata.
    Foto original sense cap retoc ni camera raw:
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Aida-5.JPG 
Visitas: 47 
Tamaño: 344.1 KB 
ID: 9223

  8. #8
    Molt bon retrat. Comparteixo els comentaris sobre els ulls i la mirada d'aquesta noia. El vel molt ben posat. La de color m'agrada molt i la versió primera en BN. No sóc partidari de fer molts retocs de pell.
    Enhorabona per la fotografia.

  9. #9
    M'agrada molt la imatge en miniatura de l'original, però la final no gaire, la veig massa processada pel meu gust, però veig que son les tendències
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Ben trobat el canvi a BN.
    Jo estic amb en Bep, m'agrada més la pell al natural, les imperfeccions la fan més real. En la meva opinió avellutar la pell fa potser el conjunt estèticament més bell però la falseja. Però si que brilla una mica massa, sobretot el front.
    Potser hauria preferit veure ambdues pupiles, però. L'ull mig tapat em molesta una mica.
    M'agrada especialment la textura del vel.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •