Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Sombras chinas

  1. #1

    Sombras chinas

    Una fotografia de hace ya dos meses.

    Vi la escena de lejos mientras hacia nocturnas con el angular, entonces monté el tele y...

    ISO 1000.............f/7.1................vel. 1/4s..............focal 600mm con trípode..............temperatura de color 3800K

    Nombre:  Siluetes 850.jpg
Visitas: 371
Tamaño: 177.2 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Más que la foto en sí, me gusta más el contexto e intención con la que se hizo que el resultado final.
    A destacar la calidad de la imagen a esas distancias.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada la foto, i molt, com a concepte. La visió va ser bona i vas aprofitar el moment, però no m'acaben de convèncer les llums. La part més il·luminada la veig sobreexposada i això li fa perdre detall a la pedra (magnífica) de l'edifici. Bona composició.

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    bona idea , Bep
    Pero igual que en Vicenç las llums no m´acaban dágradar

  5. #5
    M'agrada la idea. Respecte als llums, nomès em desagrada la paret central i no tota. De la mitad fins a les ombres de les persones es la part que intentaría enfosquir.

  6. #6
    Pues no veo yo tan mal el tema de las luces. Desde luego en la zona penumbra estupendamente y la más iluminada pueees...que ayuda a resaltar las siluetas. A mi la foto me gusta.

  7. #7
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Coincido con Carlos y añado que la pared de la izquierda es fantastica.

  8. #8
    Intueixo des d'on vas fer la foto per a provar l'enfocament als 600 mm i pens que com a primera prova està força bé i molt ben vista l'escena.

    No em molesta gaire aquesta zona de paret més il.luminada però si que és cert que potser baixant una mica la llum d'aquesta zona la foto pugui millorar.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Esta imagen me parece más que interesante.
    A mi me gusta tal cual la presentas.

  10. #10
    Gràcies companys per les vostres opinions.
    Realment el rang dinàmic és molt gran, vaig recuperar al màxim les llums de la cara frontal de l'edifici, fins a tenir el minim detall a les pedres.
    Teniu raó quan deis que es poden baixar més les llums, però després perdré contrast amb les figures,
    com apunta en Carlos i alhora també en perdria en relació amb les altres cares. Per tant crec que m'agrada més així.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •