Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Una planificació fallida

  1. #1

    Una planificació fallida

    Aquest passat dilluns em vaig aixecar de bona hora per anar fins a Far Nati a veure si podia fotografiar la posta de lluna, després d'haver planificat la foto amb "Photopills" i també amb "Planit" (aquesta planificació em va servir per anar veient similituds i diferències entre les dues aplicacions i valorar al mateix temps coses positives i altres no tant positives d'una respecte a l'altra i a l'enrevés.

    Tanta planificació no va bastar per evitar que els núvols es posassin just davant la lluna i em quedàs amb les ganes, però ja que era allà vaig aprofitar per no anar-m'en amb ses mans buides i encara que no és la foto que jo volia fer inicialment, vos deix el resultat d'una d'elles. En concret està feta quan el sol començava a guaitar per l'horitzó des de darrera meu i il.luminava la part alta del far.

    Dades exif: Nikon D610 amb Nikkor 80-200 a 80 mm, ISO 400, f/6,3, 1/15, polaritzador i degradat suau de 3 passos.

    Nombre:  Far Nati_0026.jpg
Visitas: 408
Tamaño: 410.9 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Doncs, ben aprofitada la sortida, malgrat tot. Excel.lent fotografia.
    Un dia ens hauràs d'exposar aquesta comparativa entre les esmentades Aplicacions.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Gràcies pel teu comentari, Jaume.

    En quan a l'ús de les aplicacions, jo just començ a utilitzar "Photopills" i per tant no crec que pugui donar gaires explicacions en quan al seu ús (crec que hauriem d'aprofitar l'oferiment que ens va fer en T.Cladera per a que ens ensenyi a treure tot el profit d'aquesta aplicació).

    Jo fins ara estava emprant "Planit" per que fins no fa gaire "Photopills" no estava disponible per i ara que l'he baixada just començ a emprar-la amb ajuda dels tutorials que hi ha fets per part de l'equip de "Photopills" i, obviament, les comparacions son inevitables entre una i altra aplicació, però encara em queda molt a descobrir.

    Evidentment, si qualcú necessita que li expliqui lo poc que se d'una o altra aplicació estic a la vostra disposició però reitero un cop més el fet de que hauriem d'aprofitar l'oferiment d'en Toni, ja que no es pot fer una comparació entre una i altra aplicació sense tenir un molt bon coneixment en quan al seu ús.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Doncs no sé com t'hagués quedat la foto planificada de la posta de lluna, però aquesta fora de planificació t'ha quedat brodada. Una bona composició acompanyada d'una bona llum i emprant bona tècnica només pot donar com a resultat una bona foto. El cel, formidable. Felicitats per la imatge, Joan A.

  5. #5

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona llum y foto.. Joan

  7. #7
    Totes ses planificacions fallides poguessin sortir com aquesta Joan! Me sum a tots els elogis que t’han fet els companys.

  8. #8
    M'agrada molt la fotografia, enquadrament i lluminositat.

  9. #9
    Bon enquadrament i edició Joan A.

  10. #10
    Gràcies a tots pels vostres comentaris.

    Enviat des del meu LG-K580 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •