Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Ses Pedres Blaves

  1. #1

    Ses Pedres Blaves

    S'altre dia, aprofitant que na Marga ens va indicar com arribar a ses Pedres Blaves, vaig anar-hi per intentar treure unes imatges d'aquest preciòs indret.

    Iso 200; diafragma 6,3; focal 27 mm; exposiciò 15 segons.

    Nombre:  _DSC5420-1024.jpg
Visitas: 363
Tamaño: 754.0 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Preciosa foto
    Tinc dubtes de la llum i colors, però si ens la presentes així, deu ser el que vareu veure.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    El mayor inconveniente que tiene el sitio es el solapamiento del acantilado del fondo. Difícil evitarlo. La foto es tan bonita como la ubicación.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Raul no coneixia aquest racó, però intentaré visitar-lo la propera vegada que sigui a S'illa.
    M'agrada especialment la sorra/pedres. A mi em sol costar molt poder fotografiar coses amb colors tant diferents (rang dinàmic, se'n diu?). Trobo que aquí ha quedat molt bé. També la textura de l'aigua m'agrada molt.
    L'única cosa que trobo que em crida l'atenció és el color del cel, que es veu molt rosat a la part central però no a la esquerra. Potser era així però és un efecte curiós, trobo.

  5. #5
    Moltes gràcies companys per comentar.
    Dir-vos que hi vaig anar per descobrir aquest indret i com heu pogut comprovar, el cel era prácticament llis, però al darrer moment de les llums del dia, va apareixer uns segons aquest color rosat al cel.
    La foto està processada en CR i no més vaig donar un petit enfocament en photoshop.

  6. #6
    Pel que diu en Carlos, no hi deu haver manera possible d'evitar aquest solapament, oi?. Tot i així m'agrada la composició i aquest contrast de tons. Molt bo també l'efecte aconseguit a l'aigua. Raül, no aclariries una mica la "roca foradada" i la de la dreta per donar-li més detall i, de pas, separar-la visualment del fons?

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona, Raul
    L'aigua m'agrada molt, lo demes ja t'ho han dit

  8. #8
    M'agrada la foto, però jo li restaria enfoc. Respecte a l'aigua coincideixo amb el que diuen els companys, o sigui que està molt bé, però ¿la tens sense el filtre?. Penso que amb aquest cel també podría estar be.

  9. #9
    Al meu monitor la veig una mica fluixa de contrast, però compositivament m'agrada molt i veig els colors molt encertats.

    Potser amb una perspectiva més baixa, la roca resaltaria més, encara que no conec la localització... encara.

    Pens que tant em dona si els colors eren així o no, però tú els vas veure així.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Preciosa localización Raúl. Me gusta el resultado.
    Seguramente habrá muchas posibilidades de volver y probas nuevas imágenes allí.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •