Anar a NY i no fer alguna nocturna hagués estat un pecat. El mateix devien pensar els altres quatre fotògrafs que feien la mateixa foto que jo en aquell mateix moment.
Anar a NY i no fer alguna nocturna hagués estat un pecat. El mateix devien pensar els altres quatre fotògrafs que feien la mateixa foto que jo en aquell mateix moment.
Magnífica, Marga!.
Prova a enfosquir l'aria de edificis i cel, selectivament.
També ajudaría a millorar aquesta preciosa foto la reducció de renou del cel.
M'agrada aquest joc !
A mi només em queda per dir: que agraïdes que són aquestes fotos!!
Poc més puc afegir al que han dit els companys.
Ja he vist vàries fotografies semblants a aquesta però el que no sé és que són aquets pilons que sobresurten de l'aigua i quin ús tenen. Tu ho saps, Marga?
EFIAP i ECEF
Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED
Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD
EFIAP i ECEF
Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED
Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD
Totalment d’acord. Qualsevol imtge que un ha fet té el valor afegit del record del momemt i del vitage en si, però en el teu cas l’imatge l’apreciem fins qels que no et vam acompanyar. Gran foto :-)
En quant als pilons
m’he encuriosit i he estat buscant què són. Pel que he trobat, son pilones remanents d’antics molls que encara conserven perque ara són micro-habitats marims
de valor ecològic:
https://hudsonriverpark.org/assets/c...n2016Final.pdf
Marcadores