Resultados 1 al 9 de 9

Tema: 1. Papallona

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1

    1. Papallona

    Foto d'avui.

    Nombre:  APL77_Papallona_DSC2777-2849cF-Q8C.jpg
Visitas: 47
Tamaño: 463.0 KB

    Nikon D750 - Objectiu de Microscopi 4X - F/4 (fix) - ISO50 - 1/15s. - 77 fotos apilades amb PS.
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Bon resultat final.

  3. #3

  4. #4
    Fantàstica!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    M´estan impresionant molt aquests macros-ultra que estas fent darrerament. Valoro molt la tècnica, per la dificultat que entranya, que veig que domines a la perfecció i que ens dòna unes imatges espectaculars. Una mostra més de quan de gran és la fotografia i la varietat que ofereix aquest grup FF. Bodegons originals i espectaculars, paisatges deliciosos, fotos de carrer, gimnastica, esport...Sisplau, no ho deixem perdre.

  6. #6
    Espectacular Jaume....Totalment d'acord amb es teu comentari Lluis!!!

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    M´estan impresionant molt aquests macros-ultra que estas fent darrerament. Valoro molt la tècnica, per la dificultat que entranya, que veig que domines a la perfecció i que ens dòna unes imatges espectaculars. Una mostra més de quan de gran és la fotografia i la varietat que ofereix aquest grup FF. Bodegons originals i espectaculars, paisatges deliciosos, fotos de carrer, gimnastica, esport...Sisplau, no ho deixem perdre.
    Tot i que sé que la gran majoria hi estem a favor, sobretot després dels raonaments a favor de mantenir obert aquest fòrum, no recordo que algú, com fa en Lluís, ho expresés tant clarament. Tinc la sensació de que hem assumit la realitat del GrupFF i que ens alegrem de no tancar-lo. El recent contracte d'hospedatge ho rubrica.
    Gràcies, Lluís i a tots vosaltres per fer-ho possible.


    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    No m´ha quedat clar, Jaume, de quina quantitat hem de fer la transferéncia pel manteniment anyal. Evidentment que defenso la continuitat del grup. Encara que sembla que no ho recordem, hem aconseguit moltes coses. La vida funciona com a dents de serra. hem passat una etapa baixa i ara toca tornar cap amunt. He voltat algunes associacions fotogràfiques i em consta que FF és diferent, és mes empàtica pel fet de no haver-hi la competéncia dels concurssos. En aquest sentit estic molt cremat. Massa punyalades per l´esquena. Per ceert: per a quan la propera exposició? He tornat a Sant Adrià perque, malgrat les diferències que vaig tenir amb una persona que, afortunadament, va esser president tres mesos i va dimitir i es va donar de baixa, és la Agrupació mes nèta de totes les que he voltat.
    Última edición por Lluis Surralles; 06/04/2024 a las 10:07

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    No m´ha quedat clar, Jaume, de quina quantitat hem de fer la transferéncia pel manteniment anyal. Evidentment que defenso la continuitat del grup. Encara que sembla que no ho recordem, hem aconseguit moltes coses. La vida funciona com a dents de serra. hem passat una etapa baixa i ara toca tornar cap amunt. He voltat algunes associacions fotogràfiques i em consta que FF és diferent, és mes empàtica pel fet de no haver-hi la competéncia dels concurssos. En aquest sentit estic molt cremat. Massa punyalades per l´esquena. Per ceert: per a quan la propera exposició? He tornat a Sant Adrià perque, malgrat les diferències que vaig tenir amb una persona que, afortunadament, va esser president tres mesos i va dimitir i es va donar de baixa, és la Agrupació mes nèta de totes les que he voltat.


    1. La quantitat és de 5€, una vegada al any. Caixa-Colonya Pollensa ES19 2056 0012 29 1003415211

    2. Jo no tinc cap intenció de proposar cap més exposició FF. Però si els companys ho volguessin organitzar, tampoc m'hi oposaría.

    3. Celebro que t'hi trobis be a la Associació de S. Adrià.

    4. Vindràs / Vindreu al dinar conmemoratiu del XXè aniversari del 13 de Juliol?
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •