Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Kelly

  1. #1

    Kelly

    Aquesta noia és una gran pianista. La vaig retratar quan la M. Rosa estava ingressada al Cínic. En el vestíbul d´entrada i ha un piano (en el que pot tocar tothom que vulgui...i en sàpiga, i una esciltura d´en Jaume Plensa.He fet una bona amistat amb la Kelly perque es dona la circumstància de que és cega. No savía com resaltar aquest fet i vaig traslladar el bastó que estava en un altre lloc, al devant del piano. No sé si es veurà massa.
    Nombre:  Kelly .jpg
Visitas: 35
Tamaño: 165.4 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    El 19 de Juliol del 2023, vas presentar-nos aquesta pianista però en un altre instantània i amb un altre títol: showthread.php
    Tot i que valoro la presència d'aquelles persones a la foto, prefereixo aquesta amb la pianista en solitari.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Com a foto, coincideixo plenament amb el comentari d'en Jaume. Lluís, vas tenir una gran idea de posar el bastó blanc sobre el negre del piano. De vegades, són aquests petits detalls el que fan que una foto aparentment "normal" es converteixi en un magnífic document.

  4. #4
    Bona composició i bona ideia de introduir el bastó en l'escena. M'agrada!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Comparteixo els comentaris anteriors.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •