Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Place de la Comedie

  1. #1

    Place de la Comedie

    ISO 200
    1/640 - f5,6 (-0,3) - 39 mm (FF 78 mm)

    Nombre:  P5260146 FF.jpg
Visitas: 38
Tamaño: 521.5 KB

  2. #2
    Una simpàtica escena de carrer amb una composició impecable i sense superposicions de personatges.

    Molt bona!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    A mi també m'agrada molt la foto, Narcís. Coincideixo amb el comentari d'en Bep.

  4. #4
    Molt bona foto, Narcís. M´hi sobra aquest mig home de la dreta. Aquesta foto es va comentar l´altre dia a Sant Adrià i algú va dir que seria millor retallar deixant solsament les dues parelles de la dreta. En una paraula: que són dues fotos. Jo hi estic bastant d´acord

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,207
    Blog Entries
    1
    Molt bona. Aquest detall de la desaturació selectiva li dóna un toc especial.
    Diguem tiquismiquis però em crida l'atenció la transició entre els grisos i el pantaló vermell, sense arribar a identificar-ho com a halo, però...
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Molt bona. Aquest detall de la desaturació selectiva li dóna un toc especial.
    Diguem tiquismiquis però em crida l'atenció la transició entre els grisos i el pantaló vermell, sense arribar a identificar-ho com a halo, però...
    Tiquismiquis!!!

  7. #7
    Aquesta foto té molta gracia Narcis!! Molt ben vista!!

  8. #8
    Forero Avatar de Eva Abril
    Fecha de ingreso
    14 nov, 20
    Ubicación
    Es Castell
    Mensajes
    330
    Molt bona foto de carrer, molt ben vista! I en aquest cas, a diferència de l'altre foto "comtemplació" aquesta me sembla que està molt bé així en color!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •