PDA

Ver la versión completa : Sortida de sol

raulsintes
29/01/2013, 20:03
Es tracta d'una doble exposició per captar la sortida del sol des del moll d'en Pons Es Castell

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12631 9&g2_serialNumber=1

Fabricante* SONY* Modelo* DSLR-A300*
Valor de Apertura* f/18* Espacio de Color* sRGB*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 20 mm*
ISO* 200* Velocidad de Obturador* 1/10 sec*
Fecha/Hora* sáb 12 ene 2013 09:12:30 CET* IPTC: Leyenda* SONY DSC

LluisSurralles
30/01/2013, 01:38
Muy bonita. Son las únicas palabras que se me ocurren al visionar esta
foto. Lástima de esta media farola por la parte de abajo.

CarlosSilvestre
30/01/2013, 13:25
Bien resuelto el tema de la doble exposición. El color del amanecer preciosos y bien captado. ¿Puñetera farola! Venga, comete un pecadillo y clónala!

beptaltavull
30/01/2013, 18:39
Bien resuelto el tema de la doble exposición. El color del amanecer preciosos y bien captado. ¿Puñetera farola! Venga, comete un pecadillo y clónala!

Estic d'acord amb en Carlos, has deixat uns tons molt naturals, es veritat que la farola molesta una mica.
Pens que es podria millorar la fusió de la foto per la banda esquerra, la vas ampliar molt...? ::)

Per cert, que va passar amb la sortida a Santa Ponsa?? :-[ :-[

VLafebre
30/01/2013, 20:41
Res més a dir al que ja han comentat els companys. Bonica foto i uns colors fantàstics.

De vegades, els fanals (o altres històries) hi són i no es pot fer res... :(

PepePenafiel
02/02/2013, 11:05
Muy buena, me gusta ese edificio del fondo tiene un reflejo de la luz extraordinario.
Maldita farola por existir , pero ahí estaba, efectivamente.
Buena fusión realmente es una foto de mayor calidad, tu trabajo va subiendo.
Me gusta.

joangomila
02/02/2013, 16:39
Poc mes puc dir del q ja t'han dit excepte q a la barana d pedra q hi ha a la part inferior d la dreta m'hauria agradat q hi hagues un poc mes d llum i d contrast x destacar-ne les textures. Bona foto en general i a millorar el q ja t'ha dit en Bep.

raulsintes
02/02/2013, 19:51
Gràcies a tots pels vostres comentaris.

He fet desaparèixer la farola de la escena i he donat m´s llum i contrast al mur de baix a la dreta tal com suggeria en Joan.
Bep, la zona de la esquerra del Llatzeret, no ho he volgut retocar més. Si ho tornés a fer, faria tres exposicions en lloc de dues ja que aquella zona va quedar subexposada ambdues exposicions.*

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12717 2&g2_serialNumber=2

beptaltavull
03/02/2013, 00:37
Bona feina Raúl [smiley=tekst-toppie.gif] [smiley=tekst-toppie.gif]

imported_admin
03/02/2013, 09:52
Molt millor, Raül.
Posats a fer, perquè no enfosqueixes un pel, la zona de terra que està a contrallum?, a l'esquerra de la imatge, sota el sol.
Preciosa imatge.

VLafebre
03/02/2013, 18:41
Un clonatge perfecte. Molt bona feina, Raül.

PepePenafiel
03/02/2013, 21:29
Perfecto lo que estorba.¡¡se quita!!.
Muy bien

raulsintes
04/02/2013, 19:20
Tens raó Jaume, a jo tampoc m'agrada com ha quedat i és un problema de revelat. Cóm vaig dir, hauria d'haver fet la foto en tres exposicions i en vaig fer-ne dues. La zona de la Mola en va quedar sus-exposada i al volguera-la aclarir em va quedar emboirat. Crec que hauré de començar de nou.

Molt millor, Raül.
Posats a fer, perquè no enfosqueixes un pel, la zona de terra que està a contrallum?, a l'esquerra de la imatge, sota el sol.
Preciosa imatge.

beptaltavull
04/02/2013, 20:47
Tens raó Jaume, a jo tampoc m'agrada com ha quedat i és un problema de revelat. Cóm vaig dir, hauria d'haver fet la foto en tres exposicions i en vaig fer-ne dues. La zona de la Mola en va quedar sus-exposada i al volguera-la aclarir em va quedar emboirat. Crec que hauré de començar de nou.

Molt millor, Raül.
Preciosa imatge.

Supòs Raúl, que deus tenir una capa d'aquella part de la foto, la pots regular des d'allà, no fa falta començar de nou.
Jo també crec que si es un contrallum, es un contrallum i ja està. El pots aclarir un poc però no gaire, si no perd naturalitat.
Molt bé* [smiley=tekst-toppie.gif]

imported_admin
05/02/2013, 16:25
D'acord amb en Bep.

joangomila
07/02/2013, 14:12
Bona feina, Raul, d'acord amb el darrer que ha apuntat en Bep.