PDA

Ver la versión completa : Binigaus



beptaltavull
27/01/2013, 23:17
Una fotografia realizada esta misma tarde en compañia de Joan Antoni y nuestras famílias al completo...

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12582 0&g2_serialNumber=1


NIKON D700*
Valor de Apertura* f/16* Espacio de Color* Uncalibrated*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 62 mm*
ISO* 100* Velocidad de Obturador* 2,5 sec*
Polarizador+ND vario+cartulina negra* ::)

imported_admin
28/01/2013, 00:13
Preciosa. Transmite un aire nostálgico...
Me parece ver poca definición en las rocas.

CarlosSilvestre
28/01/2013, 08:32
Me da que estamos obsesionándonos demasiado con el tema de la "definición" que creo que en estos paisajes no tiene mucha importancia. Me gusta la tonaliadad que le has dado que, junto al suave movimiento del agua, otorga carácter a la imagen.

VLafebre
28/01/2013, 12:09
M'agrada la foto. La tonalitat que li has donat, li va que ni pintada. Crec que aquesta foto és un clar exemple de que les regles, de tant en tant, estan per trencar-les. Ho dic per la disposició de l'horitzó tot just al centre de la imatge que, en aquest cas, li va bé. El suau vinyetejat ajuda al conjunt de la foto.
Felicitats, Bep.

beptaltavull
29/01/2013, 19:17
Gràcies per le vostres aportacions companys, certament Jaume, li falta nitidesa, i t'explicaré el perquè:
1- Degut al mal temps i els espolsims amb suspensió. :(
2- Degut a que és un retall d'un fotograma i no una panoràmica. >:(
3- Degut a una lleugera trepidació, crec. :-?

Però a pesar de tot açò i com diu en Carlos, no m'importava com a massa, ja que volia que
donés aquesta sensació de nostàlgia que tú bé has sabut veure.

joangomila
29/01/2013, 23:39
Crec que li has donat una temperatura molta adequada, també em sembla encertat el lleuger vinyeteig que li has donat. El tema de la manca de definició crec que pot ser degut al que ja has apuntat (un o varis motius combinats). Finalment, el detall de l'ona que romp a l'illot acaba d'equilibrar sa composició, vas saber capturar es moment ideal.

LluisSurralles
30/01/2013, 01:29
Tot i que m´agrada molt a mi si que em molesta aquesta lleugera manca de definició a les roques. Li resta valor al efecte mogut de l´aigua.

beptaltavull
30/01/2013, 18:42
Gràcies companys, hi hauré de tornar quan es donin les condicions idònies [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]

PepePenafiel
02/02/2013, 11:07
Bep de acuerdo con los comentarios, me pasa como a Lluis me molesta la falta de definición.
Por tu culpa, nos tienes mal acostumbrados.
Saludos.

beptaltavull
03/02/2013, 12:03
Bep de acuerdo con los comentarios, me pasa como a Lluis me molesta la falta de definición.
Por tu culpa, nos tienes mal acostumbrados.
Saludos.

Gracias Pepe, la he reeditado y he conseguido algo más de detalle, pero como ya dije, las condiciones eran las que eran :-? :-?