PDA

Ver la versión completa : Nu



VLafebre
26/01/2010, 14:29
Aprofito la invitacio´ que ens va fer en Jaume el passat 17 de gener tot seguint el debat que ell mateix havia començat a l’octubre de l’any passat.

Aquesta foto te´ el requisit mes important dels que es van comentar en el seu moment, es a dir, tinc l’autoritzacio´ de la model per poder-la publicar. En quant els altres requisits, tals com el bon gust de l’autor, etc. etc... us ho deixo a les vostres mans.

Pel que respecta la foto en si, hi ha poca cosa a comentar: esta` feta en un interior, amb llum de flaix rebotada a la paret com a suport de la llum natural que entrava per la finestra. La “postproduccio´” esta` feta primer amb Capture NX2 (corbes i altres petits ajustos), passada posteriorment a format TIFF on li vaig donar un lleuger to calid, el desenfoc parcial i la creacio´ del marc blanc. Finalment passada a Jpeg. Desitjaria que us agrades.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7509& g2_serialNumber=2

imported_admin
26/01/2010, 14:59
Penso que és una foto preciosa i, pel meu gust personal, tal vegada emblemàtica pensant amb clau FF.

Crítiques, cap. Potser el marc un pel gròs?
Si em dones permís, va a FF.

I els demés , què en penseu?

Gràcies per confirmar el consentiment de la persona retratada. Dóna-li les gràcies per confiar amb FF.

CarlosSilvestre
26/01/2010, 16:43
El desenfoque radial le da "ese detalle" que hace la foto diferente.
Me gusta esa mirada que se dirige a aquello que has recortado en la imagen.

PepePenafiel
26/01/2010, 23:06
Me gusta ese desenfoque radial, y no me convence tanto al expresión de la modelo ( que evidentemente no tiene que ver contigo).

TeresaSantacana
27/01/2010, 05:51
No som gens experta amb retrats. De moment no m'estira, però m'agrada molt el teu. Com han dit els companys, el desenfoc el trob el punt fonamental que li dóna la bellesa a la fotografia.
Teresa

XaviMarques
27/01/2010, 10:54
mol chulo es retrato i sensual que es lo que crida un poc l'atencio,...

MariaFlorit
27/01/2010, 13:52
A mi me gusta mucho. Creo que es muy sensual y esta hecha con buen gusto.

VLafebre
27/01/2010, 20:30
A tots, moltes gracies per les vostres critiques.

Pel Jaume: Que si et dono permis perque vagi al FF? Si tu creus que la foto reuneix els requisits que calen, naturalment que et dono el permis, faltaria mes!. Jo tinc l'autoritzacio de la persona fotografiada.

imported_admin
28/01/2010, 13:00
A tots, moltes gracies per les vostres critiques.

Pel Jaume: Que si et dono permis perque vagi al FF? Si tu creus que la foto reuneix els requisits que calen, naturalment que et dono el permis, faltaria mes!. Jo tinc l'autoritzacio de la persona fotografiada.
D'acord Vicenç. Gracies.