PDA

Ver la versión completa : Desnudo



imported_admin
26/10/2009, 00:43
Carlos queria fotos a comentar y ahi va esta que, supongo, generará comentarios.
Esta foto es de Lluis Bertran. Él me la ha mandado, junto a otras, para que valore si son candidatas a una Edición de FF. A Lluís aún le cuesta un poco subir fotos al foro. Todo se andará, eh Lluis?.
Esta foto es especial, por el desnudo en FF. Aunque he de confesar que es el segundo que me envia nuestro compañero.
La primera foto no la edité por cuestiones técnicas ( imagen lejana y en el centro) pero podria haber sido editada. Està en la reserva.
La imagen que aquí os presento considero que es una foto correcta y perfectamente válida.
Ahora bien, me gustaria saber cómo valorais este tipo de fotografia en nuestro contexto. Imagino que habrá opiniones diversas y deberíamos conocerlas.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=5167& g2_serialNumber=2

CarlosSilvestre
26/10/2009, 08:37
La foto en sí me parece correcta. Creo que hubiera ganado si se viera toda la sombra que, en este caso, está cortada.
Personalmente no veo ningún problema en colgar fotos de desnudos con el tácito consentimiento del/la modelo/a. El lío puede surgir si se trata de fotos "robadas" en las que se llegue a identificar a la persona. En su día me atreví a poner aquí un desnudo robado, "Nalgas Marinas" ,porque se trataba de una imagen tan abstracta que era imposible identificar a nadie.

AngelsSabater
26/10/2009, 12:05
jo la foto la trobo maca i no hi veig inconvenient a publicar-la on sigui ,excepció feta de les consideracions que feia en Carlos S i que no repetiré. A part d'aixo........ :o

XecGomila
26/10/2009, 14:53
.. la fotografia como tal me parece correcta salvo lo que comenta Carlos de la sombra, pero al ser vertical.......

... las robadas publicadas tienen su riesgo para llamarlo de alguna manera.... de todas formas en este caso al no verle la cara es muy dificil identificar a la modelo... ya que por el *c..... no se le conoce.....



Salutacions a tots........

LluisBertran
26/10/2009, 17:12
JAUME, L'ATRE DESPULLAT QUE COMENTES, CREC QUE SI VA SORTIR EN UN FF, JA LA CERCARE....

LluisBertran
26/10/2009, 17:21
AFEGIRE, QUE ESTIC D'ACORD EN ELS COMENTARIS ,DE QUE HAGUES ESTAT MILLOR, SI S'HAGUES POGUT VEURE TOTA L'OMBRE, PERO NO ESTAVA EN UN ESTUDI FOTOGRAFIC, VA SER A MACARELLETA AQUEST ESTIU DES DE UN PUNT ELEVAT I NO PODIA CRIDAR A LA GENT QUE ESTAVA A L'AIGUA QUE S'APARTES, PER FER LA FOTO APAISADA.
A PART , A LA QUE ESPERES, L'IMATGE S'EN POT ANAR A FER PUNYETES...
¿ES AIXI O NO ?

imported_admin
26/10/2009, 17:24
...A LA QUE ESPERES, L'IMATGE S'EN POT ANAR A FER PUNYETES...
¿ES AIXI O NO ?
Tens tota la raó, Lluis.

CarlosSilvestre
26/10/2009, 18:18
Bastante hiciste con que no te temblara el pulso ;D ;D ;D ;D ;D

LluisBertran
26/10/2009, 23:44
QUE CACHONDO CARLOS, PERO PENSE QUE BORROSA NO TENDRIA MERITO I RESPIRE HONDO, MUY HONDO....
REALMENTE PARECIA QUE SUPIESE, QUE ESTABA POSANDO PARA ALGUIEN,...

VLafebre
27/10/2009, 16:53
Jo no vull entrar ara aquí a valorar la foto en sí (que, per cert, m'agrada), sinó a debatre el que en Jaume demana, es a dir, "valorar aquest tipus de fotografies en el nostre contexte" així com conèixer les nostres opinions, ja que crec que aquest és un debat que hem de tenir, i agraixo al Jaume que l'hagi iniciat.
Personalment, jo no tinc pas res en contra dels nus, més aviat el contrari. Tots nosaltres hem pogut veure mil i una vegades nus que són vertaderes obres d'art, al temps que també hem pogut veure "menys que nus", que són vertaderes fotos escombraria. Per mi, tot radica en el bon gust de l'autor i l'autorització de la/del model per la seva publicació.
Salut!

imported_admin
27/10/2009, 17:29
...Per mi, tot radica en el bon gust de l'autor i l'autorització de la/del model per la seva publicació. ...
Salut!
Estic ben d'acord amb tú Vicenç.
Gracies per donar-nos la teva opinió. Això és el que esperava.

PepePenafiel
27/10/2009, 21:43
Seré muy escueto. El buen gusto del autor y el consentimiento del/la modelo son fundamentales y apartir de ahi es para disfrutar como otros temas de fotografía.
Pero considero que son muy peligroso los robados

LluisBertran
28/10/2009, 00:22
TRANQUILS QUE SI NO ES PUBLICA, SERA MES MEVA, NO LA NOIA , SINO LA FOTO, PERO GRACIES PER LES OPINIONS, QUE PUC COMPARTIR I QUE M'AGRADA QUE EN GENERAL US HAGI AGRADAT SINO A TOTS, A QUASI TOTS.

joangomila
28/10/2009, 20:37
Aquests dies no he pogut entrar al foro per manca de temps, estic totalment d'acord amb les consideracions d'en Carlos, tan pel que fa a les qüestions tècniques de la fotografia com pel que fa al debat sobre aquests tipus de fotografies a fotofinde.

imported_admin
17/01/2010, 22:02
Después de contactar con dos de los autores que han presentado esta temàtica, y ver la coincidencia en las opiniones aquí expuestas, invito a los foreros que dispongan de fotografías de desnudo artístico, a que aporten sus trabajos para las futuras ediciones de FF. *

imported_admin
18/01/2010, 15:26
Hay otra imagen y comentarios para debate en :
https://www.fotofinde.com/cgi-bin/yabb_fotofinde/YaBB.pl?num=1263758744

VLafebre
18/01/2010, 20:55
Oído cocina...!