PDA

Ver la versión completa : Rabasseda



LluisSurralles
05/01/2013, 11:48
Este es Xavi Rabasseda,jugador del Barça. La foto corresponde a la sessión para la guia de la Euroliga. A pesar de no ser nada del otro mundo, me gusta por los músculos tan marcados en los hombros.
Lo que menos me gusta es la mirada: se nota demasiado el esfuerzo que está realizando. Otra cosa: me sigue saliendo un poco de halo en la cabeza y parte de la espalda. ¿Por que, en cambio, en el resto de los brazos no? https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12210 8&g2_serialNumber=2

beptaltavull
05/01/2013, 22:47
Bona Lluís, m'agrada la postura que ens ajuda a la composició. Jo la veig correcta i no aprecio
aquest halo que dius, però es clar, el meu monitor es pèsim :( :(

CarlosSilvestre
06/01/2013, 16:08
La "pose" es original y mérito tuyo supongo. No sé si hiciste pruebas de luz para sacar más partido a los músculos. El halo ¿es por exceso de enfoque? ¿por una selección deficiente de la zona del cabello?

joangomila
06/01/2013, 16:13
La "pose" es original y mérito tuyo supongo. No sé si hiciste pruebas de luz para sacar más partido a los músculos. El halo ¿es por exceso de enfoque? ¿por una selección deficiente de la zona del cabello?

Interesante pregunta, puesto que los halos pueden aparecer por diferentes causas y si se conoce el procedimiento de edición que se ha seguido se puede detectar el momento de su aparición para intentar solventarlo.
Estoy de acuerdo en que la pose es original, imagino que con este tipo de fotos hay que usar mucho la imaginación para conseguir poses nuevas que no sean repetitivas de otras.

VLafebre
06/01/2013, 17:32
Que vagi de davant una cosa, Lluis. La foto, en general, m'agrada. Trobo que no ha d'ésser gens fàcil anar trobant cada vegada una foto original d'aquest tipus.

Hi ha una cosa (que no es tracta de composició ni estil de foto), que em molesta a la vista. I és la diferència de la temperatura de color que hi ha entre el seu braç dret (molt més càlid) i el seu braç esquerra. Ja no dic de la seva cara, molt més vermellosa que la resta, que entenc que és producte de l'esforç que està fent.

Pel que fa els halos, jo també els aprecio, i bastant, als dos laterals del cos i a la part inferior dels dos braços. Per experiència, (vol dir, patint) he pogut apreciar que els halos es van produint en els successius passos durant l'edició, i per això jo els vaig eliminant, per petits que siguin, al finalitzar cada pas, per evitar que es vagin "acumulant".

beptaltavull
06/01/2013, 19:02
Perdonau, però, algú em pot indicar el camí per trobar aquests halos que deis? Suposo que els que teniu monitors més bons els veieu de seguida... :( :( :(

VLafebre
07/01/2013, 13:44
Perdonau, però, algú em pot indicar el camí per trobar aquests halos que deis? Suposo que els que teniu monitors més bons els veieu de seguida...* :( :( :(
Bep, no hi ha cap camí... Per a mi, els halos són molt evidents només veure la foto, sense buscar. El que no sé si és per qüestions de monitor o no.

beptaltavull
07/01/2013, 13:57
Perdonau, però, algú em pot indicar el camí per trobar aquests halos que deis? Suposo que els que teniu monitors més bons els veieu de seguida...* :( :( :(
Bep, no hi ha cap camí... Per a mi, els halos són molt evidents només veure la foto, sense buscar. El que no sé si és per qüestions de monitor o no.

Gràcies Vicenç, segueixo sense veure aquests halos... :( :( algú que no tengui Mac també els veu??
Record que un dia a ca'n Toni, amb el seu Mac vaig veura halos a una foto meva que jo a casa no els hi veia...

imported_admin
10/01/2013, 16:32
No sé veure els halos. (!?)
Bona foto Lluís.

beptaltavull
10/01/2013, 21:56
No sé veure els halos. (!?)
Bona foto Lluís.

Ufff! Gràcies Jaume, em pensava que era l'únic... i si tú no els veus... que he de fer jo? ::) ::)

joangomila
10/01/2013, 23:16
Després de comentar-ho en Vicenç jo si que els veig però em semblen molt lleus.

PepePenafiel
12/01/2013, 11:16
Lluis realmente original.
El tal Xavi es realmente potente porque poner esa cara en esa postura no es nada fácil.
Yo tampoco veo los halos.

joangomila
12/01/2013, 12:08
Durante el café de la tarde de ayer, que compartimos casi cada viernes, Bep y yo, comentábamos que en una foto suya en la que alguno de los del foro detectaron algún halo y él no lo veía, al mirarla con el mac de Cladera los apreció enseguida.
En el caso de la foto que nos ocupa, esos leves halos los vió ayer al ver la foto desde mi portatil (que no es mac).
Tan solo lo comento por que parece que en la apreciación de estos halos, aparte de la agudeza visual del espectador, parece que también influye la pantalla desde la cual se visiona la imagen.

LluisSurralles
12/01/2013, 18:53
Curiosament, l´altre dia, per una situació de canvi de configuració de la
pantalla, per tal de afagir-hi un televisor extern, vaig observar que, segons la mida de la pantalla, els halos es veuen mes o menys. A mes resoluci-o, menys halos. Segurament aquest es el motiu per al que uns els veiem i els altres, no. Content de que la foto us hagi agradat ja que, fotogràficament, estic en hores baixes.