PDA

Ver la versión completa : Avui m'he banyat.....



AntoniCladera
23/09/2009, 21:58
Joooooooooder!!! i de quina manera...
Avui mateix,he anat a cercar localitzacions pel proper curs de s'albufera i he anat a Favaritx. Quan ja havia fet sa caminada per les roques i ho tenia tot aclarit...ha començat a ploure...he obert la motxilla per agafar el xubasquero...i ....el tenia al cotxe....coll!!!!!!!!
Que he fet? Li he posat la bossa Kata a la càmera i he seguit fent fotos....
Vos pas un poc del que fet...a espera de l resultat final

esper que vos agradin...
Pd.- La primera és a posta en Clau baixa per enfatitzar la llum del far.
La segona...no hi veia...la bossa protectora estava banyada i em costava encuadrar... Les gotes amplificaven la imatge i em marejaven.... Quin caperrut!!!! però crec que val la pena posar qualque imatge testimoni del difícil que és moltes vegades fer la nostra feina...

salut!!!

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4160& g2_serialNumber=1

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4166& g2_serialNumber=1

MariaFlorit
23/09/2009, 22:09
Jooope, pués por no ver te han quedado magnificas ¡eh!

¿Cuando hablas de bolsa de plástico protectora, que tipo de bolsa es?

AntoniCladera
24/09/2009, 06:04
Parescuda a aquesta (un poc més grossa, aquesta seria per la d70), MAria. Infalible. És una Passada. No entre res i tens 100% de maniobra. Ja pot plore que la càmera seca , seca....

Els xinos la tenen per ebay a 12 € però....no sé, no sé...no ho he volgut provar..... A Menorca la sal i la mar son molt punyeteres....

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4170& g2_serialNumber=2

;)

imported_admin
24/09/2009, 07:47
Foto 1 :
Les roques no tenen tons intermitjos (grisos).
La llarga exposició fa que els nubols es desdibuixin.... no m'acaba d'agradar aquest detall : es podria fer un muntatge fent de dues fotos , una? Una amb el cel no mogut i l'altre amb el mar efecte seda, i ajuntar-les?
El far està tant tort?

Foto 2 (en color):
Collonuda. HDR, no?

XaviMarques
24/09/2009, 09:02
molt bones fotos ,... sa segona me crida s'atencio per es color i sa primera pos lo mateix que diu en Jaume que es nivolats borinats,.. pero bonu queden be tambe

per cert jo vaix sercar una bosa d'aquestes i no en vaix trobar
on la puc comprar?¿

AntoniCladera
24/09/2009, 09:29
Foto 1 :
Les roques no tenen tons intermitjos (grisos).
La llarga exposició fa que els nubols es desdibuixin.... no m'acaba d'agradar aquest detall : es podria fer un muntatge fent de dues fotos , una? Una amb el cel no mogut i l'altre amb el mar efecte seda, i ajuntar-les?
El far està tant tort?


Correcte, Jaume, No hi ha tons intermitjos a les roques perquè no entraven...ni jo ho volia(volia silueta...és el que captava el sensor...ni més ni manco)...a la gama tonal de la foto.
No sempre hem de fer que tot, tot estigui il·luminat correctement, no?...per això en pos una de normal i l'altre HDR.

El far està tort... m'acab d'assebentar.... :-? :-? ...simplement és la pròpia i petita distorssió del 20mm.... Ho aclariré...fàcil d'aclarir.... Gràcies per avisar!!!


Foto 2 (en color):
Collonuda. HDR, no?


Si...no és per tirar cohets...però m'agrada...sobretot el missatge de mal temps i tenebror..i sobretot la textura i contrast de les roques del primer pla..... Per jo li sobra saturació...m'he passat amb la saturació...Jooolín...fins i tot a jo em fot canya!! :D :D

salut i gràcies pels comentaris

;)

CarlosSilvestre
24/09/2009, 10:06
Foto 1: me gusta el efecto de nubes en movimiento y el aspecto sedoso del mar conseguidos con la larga exposición. la luz del faro perfecta. No tanto la distorsión de este.

Foto 2: la tonalidad amarillo-crepuscular es francamente otoñal. Me gusta mucho más que la BN.

imported_admin
24/09/2009, 11:37
Apaaaa, que no és canya... que només t'he pentinat una mica. Sagerao! ;)

AntoniCladera
24/09/2009, 12:06
No,. no...que les coses s'han de dir...que tots hem de millorar!!! m'ha encantat que hem diguessis lo del far...ni havia vist.....!!! Aiii...les presses!!!
Gràcies JAume de nou!
;)

AntoniCladera
24/09/2009, 12:09
Foto 1: me gusta el efecto de nubes en movimiento y el aspecto sedoso del mar conseguidos con la larga exposición. la luz del faro perfecta. No tanto la distorsión de este.

Foto 2: la tonalidad amarillo-crepuscular es francamente otoñal. Me gusta mucho más que la BN.

La distorsión del faro...el único punto mejorar del objetivo...esta noche lo arreglo...ni me fije...Gracias por los comentarios..Carlos.... Dudé a la hora de dejar la zona negra...pero...carallo!!! si no hay más luz...no la hay!!!!!

En cuanto a tu opinión sobre la de color estoy de acuerdo contigo...por una vez me gusta más la de color...y sabes porque???

Pq no fui mentalizado para b&n...las cosa de la vida
;)

imported_admin
24/09/2009, 12:25
Y lo de hacer dos tomas una con corta exposición para el cielo y otra larga para lo demás y fundirlas? (Si digo una barbaridad te vengas y ya está.) ;)

AntoniCladera
24/09/2009, 14:07
Tot es pot fer....tot...bé quasi tot.....
dia 2 ho veurem.....

salut!!

CarlosSilvestre
24/09/2009, 19:28
Y lo de hacer dos tomas una con corta exposición para el cielo y otra larga para lo demás y fundirlas? (Si digo una barbaridad te vengas y ya está.) ;)
Es una opción que funciona perfectamente...si se hace bien y no en plan chapuza (tengo gran experiencia en esto último) :'(

PepePenafiel
24/09/2009, 20:36
Pos allá voy yo.
FOTO1
Me encanta la luz del faro, me atrae y es perfecta. El tema de las nubes me ha costado, esta mañana estabas conectado a las 7 h y yo también pero no me ha dado tiempo porque me ha costado valorarlo. El tema es que cuando veo una foto tuya sé que casi todo es porque lo querías así, lo he madurado y esas nubes de larga exposición finalmente no me molestan y tienen un algo que lo dá el romper las norma. Si que me cuesta mas la parte de las rocas de la izda, lo miro en mi pantalla y hay demasiada parte oscura como sin información , ¿os pasa a vosotros?, me cuesta creer que es mi querido monitor del mac. 8-) 8-) 8-). A mi esta foto me gusta.
FOTO 2
Me gusta la textura de las rocas esa temperatura de color en primer plano. Me encanta esta foto. verte en colores de vez en cuando es estimulante. Estoy en el comentario, pues si tenias empañado el objetivo "no te ha quedado mal del todo" ;) ;) ;)
Jaume, eres mi ídolo que pedazo de visión , con lo de la inclinación, me gusta leer tus comentarios porque eres como "unas gafas lupa" de microcirugía. Felicidades
Por cierto y para terminar leí por un foro que un apaño para salvar de la lluvia a nuestras cámaras en los viajes no olvidéis los gorros de baño de los hoteles.

MariaFlorit
24/09/2009, 21:08
¡¡ Vaya que caña que os dais !!

Pués si, es verdad el faro esta torcido. Ya me querías dar gato por liebre Toni, pero menos mal que me lo chivan

imported_admin
26/09/2009, 00:15
Toni, ja tinc preparada una versió de la primera foto / B/N) de Favàritx.
Hi havia més llum de la que tu creies i el far l'he pogut adressar.