PDA

Ver la versión completa : Des de la Catedral....



AntoniCladera
16/09/2009, 22:16
Abans d'anar-me'n cap a Palma el divendres, vull penjar una foto que em du molts de records. Records bons i a la vegada agres...., d'un matí d'alt la catedral de Ciutadella on veia passar la gent que anava al mercato, simplement a fer el cafetó.
De tornada a casa em vaig returar mirant la façana d'una casa antiga del casc antic... l'estuc estava gastat... la humitat havia jugat amb la pedra i no contenta amb això va voler sortir degora de l'estuc dibuixant formes divertides al vermell fosc del tiny.... Li vaig fer una, dues, tres...o quatres fotos..... i quatres fotos més a l'altra casa del costat..... Tenia una idea!!!!
Feia deu anys, quan vaig arribar de Malorca la *humitat menorquina(degut a un mal guardat) hem va fer mal bé 5000 diapositives, si, 5000 diapositives!!!!!! :'( (vaig estar tres anys amb depresió sense fer cap foto i fins i tot em vaig desfer de les càmeres que tenia----)
Entre aquelles diapos, tenia "sandwiwchs", que eren dues diapos muntades dins el mateix marquet...com si d'una doble exposició es tractàs.... Així que *vaig arribar a cas i ja em tens davant es Ps mans a l'obra amb els pinzellets i les capetes recordant aquells moments,...però amb altres elements i més recurssos......
Pareix senzilla...però du una feinada............

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3935& g2_serialNumber=1

Esper que vos agradi

salut!!

imported_admin
16/09/2009, 22:24
M'encanta Toni.
No sabia que també tenies aquesta vena artística atrevida.
L'edifici cau un pel cap l'esquerra, sembla.
No m'ha quedat clar si aquesta imatge és el fill de la unió de dues diapos.

AntoniCladera
16/09/2009, 22:58
Si, si.... la deix caure... és el sentit de la cornisa de la catedral i les torres són un altre edifici més enfora....
Són dues fotos juntes fusionades amb capes diferents...

salut!!

CarlosSilvestre
17/09/2009, 07:08
Es un ocurrente montaje muy bien realizado.
En los tiempos de las diapos utilizaba el método del sandwich proyectado sobre una pantalla y vuelto a fotografiar ¡qué lioso era todo!

AntoniCladera
17/09/2009, 08:03
Directamente la llevaba a recelar montada...pasaba de fotografiarla...me la revelaban montada...

CarlosSilvestre
17/09/2009, 08:12
Mi sistema era bastante chapucero y no quedaba ni mucho menos así. Es una imagen que, efectivamente, sugiere ambiente húmedo. Bonita, bonita...

JoanCardona
17/09/2009, 20:56
Un muntatge fantàstic. M'agrada molt

VLafebre
18/09/2009, 13:04
Jo només vull fer un petit comentari: M'encanta!!!!.
Vicenç

MariaFlorit
22/09/2009, 15:36
No me extraña que te den tantos premios, lo que si me sorprenden es que flipes por ello. ¡¡ Felicidades !!

PepePenafiel
22/09/2009, 22:07
Es cierto Toni, el montaje es precioso con un gusto exquisito.