PDA

Ver la versión completa : Mi aportación de la salida a Sa Mesquida



raulsintes
09/01/2013, 18:18
Fabricante SONY Modelo DSLR-A300
Valor de Apertura f/16 Espacio de Color sRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 18 mm
ISO 200 Velocidad de Obturador 1/15 sec

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12216 5&g2_serialNumber=1

beptaltavull
09/01/2013, 21:02
Sembla que el processat es semblant a la de Montgofre i t'has deixat tota una part de cel en blanc, sense desenmascarar.

Torn a veure falta de nitidesa. L'he posada al PS i em diu que està a 72pp, tu l'has pujada a 72pp o a 240pp?? :o :o

VLafebre
10/01/2013, 19:52
Com a foto m'agrada molt més aquesta que la de Montgofre, però té raó en Bep en lo del cel. Crec que és una llàstima deixar aquesta foto així. Jo començaria una altra vegada des del principi per tal de corregir aquest "lapsus", ja que la foto s'ho mereix.

joangomila
10/01/2013, 23:13
Res més a afegir al que ja t'han comentat.

imported_admin
11/01/2013, 22:28
Clapa apart, he de insistir en la manca de definició.

beptaltavull
11/01/2013, 23:13
Clapa apart, he de insistir en la manca de definició.

Seria possible que fos el mateix servidor que les baixa de qualitat automàticament per no ocupar tant d'espai?? :o :o

imported_admin
12/01/2013, 08:53
Aquest tema es repeteix.
Hauriem de veure el fitxer abans de pujar-lo a la galeria d'en Raül, no?

joangomila
12/01/2013, 10:12
Jo estic convençut que els arxius que es pujen a una web es comprimeixen per a ocupar menys espai dins el servidor i d'aqui sa baixada de qualitat. Malauradament és un tema recurrent. Una altra cosa que convé fer abans de pujar-ho a sa web és convertir s'espai de color de RGB (que és un espai que s'utilitza per a imprimir damunt paper) a s'espai sRGB que t'assegura que es veura bé en qualsevol sistema, tengui o no gestió de color.
Pels que teniu el llibre d'en Mellado "Fotografía de alta calidad CS4", el procés i els motius s'expliquen a la pag. 472 al punt 10.2 Salida a pantalla. Vull suposar que els que tingueu l'edició per a CS5 també deu estar explicat en algun lloc abans del final del llibre.
En tot cas, es tracta d'anar al photoshop a "Edicion" >> "Convertir en perfil".