PDA

Ver la versión completa : Foto no acceptada per FF



imported_admin
08/09/2009, 21:48
Inicio una nova etapa en aquest Fòrum .
Lo de nova és un dir, perque fa molt de temps que els fotofinderos *intentavem trobar un espai ón exposar les nostres fotos rebutjades i, per tant , exclóses de ser publicades en una edició FF.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=275&g 2_serialNumber=7
Gràcies a la votació instaurada en la Galeria de Fotos de FF , jo també he tingut que excloure una foto meva ( que em semblava fotofindera) per motiu dels vots rebuts.

Tot i que acabo de convidar a en Pepe peñafiel a que exposi la seva foto esclòsa, *m'adelanto i expòso la meva "queixa".

Pregunta : Perquè creieu que aquesta foto no mereix ser editada en un FF?.

PepePenafiel
08/09/2009, 22:01
Que puedo ver para criticar esta imagen Jaume....
Se me hace algo confusa ya que el fondo se come al personaje que viaja sobre el burro.
A pesar de tener las reglas para romperlas quizá ese encuadre cierra su camino y junto a tener un poco falta de foco son los temas principales. otro encuadre , quiza mas ne la línea que sigue los personajes, enseñándonos ese largo caminar , lo ya recorrido, o buscar las espalda y enseñar lo mucho que les queda por recorrer ( eso me convence menos).
Aprovechar su vestimenta e intentar darle algo mas de vida al color ( aunque sea blanco) es una opción que se debería de tener en cuenta.
No se me ocurre nada mas de momento pero seguiré mirándola. ( creo que el profe te tiene manía Jaume :P :P

imported_admin
08/09/2009, 22:11
Espero franqueza en los comentarios. Los tuyos son acertados.
Sin pretender (en absoluto) conseguir una nominación al FF, sólo queria comentar que esta foto fue hecha desde la ventanilla del coche, obviamente en marcha. Eso, para mí le da un valor añadido. Pero, como comentaba hace poco, ESO a los demás no les queda evidente en esta foto. Por lo tanto, la foto pierde interés.

Entiendo y acepto la exlusión. ( No creo que otras opiniones venideras cambien el sino de esta imagen).

De verdad, gracias Pepe por tu comentario.

PepePenafiel
08/09/2009, 22:32
Te aseguro que he pensado en esa posibilidad, de verdad que lo he pensado, por el encuadre a medias desde el otro lado de la carretera he pensado si estaría desde la ventanilla de un coche
El espíritu es intentar sacar los contras de la imagen, lo de la exclusión de l FF es una auténtica excusa para destripar la foto y sacarle mas jugo .

XaviMarques
09/09/2009, 07:19
bon dia Jaume
jo per lo mes dolent de sa foto es s'encuadre que es ulls sen men van a nes poster que esta a la dreta, ses persones aurien de estar alla, ara per averla feta amb un coxu i en marxa no ta gens malament :D

i bonu avegades si una foto t'agrada molt pero sa composició no queda be,.. no queda cap solució mes que amb es PS cambiar es paisatge

AntoniCladera
09/09/2009, 09:55
Per jo Jaume, sincerament(i tenint en compta el moment) no vas sebre treure el profit als personatges.
A part de la composició, que com et diuen estan massa a l'esquerra, deixant a la dreta molt d'aire, l'òptica emprada, supòs que a una oberetura extrema... ha produit a les bandes deformacions greus, fent mal bé l'interés del fons del fotograma. A més en general la imatge és plana i sense contrast, el que li dóna aquesta falta de focus....

He de dir que llevat de la Composició, els altres falls no són culpa teva, sinó a la lent emprada, Jaume. Sigui d'una compacta o un objectiu d'una réflex.
De totes maneres, hi ha moments com aquests que no tenim gaire temps de pensar....i disparar.....
salut!!

imported_admin
09/09/2009, 12:20
L'original : F/11 VO:1/500seg. ISO: 320 DF: 200mm
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3590& g2_serialNumber=2

i un altre versió :
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3586& g2_serialNumber=2

XaviMarques
09/09/2009, 12:28
bonu pos ara ja m'agrada mes! la segona versio amb el tema de composició, lo que veix algo raro a ses fulles des abres,... que hi ha fulles enfocades i fulles desenfocades :-?

imported_admin
09/09/2009, 12:35
bonu pos ara ja m'agrada mes! la segona versio amb el tema de composició, lo que veix algo raro a ses fulles des abres,... que hi ha fulles enfocades i fulles desenfocades *:-?
Clar, esque hi han zones clonades que no m'he entretingut a adecentar.

XaviMarques
09/09/2009, 12:38
bonu pos ara ja m'agrada mes! la segona versio amb el tema de composició, lo que veix algo raro a ses fulles des abres,... que hi ha fulles enfocades i fulles desenfocades *:-?
Clar, esque hi han zones clonades que no m'he entretingut a adecentar.


ja deia jo! perque si tenies aquesta foto i t'agradava mes saltre *:-/
i bonu pos molt millor per sa meva vista! ;)

imported_admin
09/09/2009, 12:58
És la mateixa foto "retocada" : m'he menjat un poste, una valla protectora , dos pals, un cable de la electricitat, una casa...

AntoniCladera
09/09/2009, 13:06
m'he menjat un poste, una valla protectora , dos pals, un cable de la electricitat, una casa...

Tenint en compte l'hora del teu missatge i que el rellotge del foro va bé:
GLOTÓN!!!!!http://cuentosparadormir.com/files/dibujos/gloton.gif ;D ;D ;D ;D

imported_admin
09/09/2009, 13:12
El rellotge del fòrum NO va bé. Marca dues hores enrera, al menys al meu ordinador.
Per cert, a vosaltres us dóna l'hora bona?

XaviMarques
09/09/2009, 13:23
comprovacio de l'hora estic escrivent a les 14.23

imported_admin
09/09/2009, 13:54
comprovacio de l'hora estic escrivent a les 14.23
Em surt un registre de dues hores abans. Jo t'escric a les 14:54

XaviMarques
09/09/2009, 13:55
comprovacio de l'hora estic escrivent a les 14.23
Em surt un registre de dues hores abans. Jo t'escric a les 14:54

POS JO VEIX LES 14:54 ;) AVAM SI ES ES TEU PC QUE TE S'HORA MALAMENT ;D ;D ;D ;D ;D

imported_admin
09/09/2009, 13:57
No, el meu PC té l'hora correcte, però de ser el meu PC.
Si a vosaltres us surt correcte... està clar.
Aquest punyetero d'en Carlos Permuy, que no m'ho vol explicar... m'està fent fer el paperina.

XaviMarques
09/09/2009, 14:02
No, el meu PC té l'hora correcte, però de ser el meu PC.
Si a vosaltres us surt correcte... està clar.
Aquest punyetero d'en Carlos Permuy, que no m'ho vol explicar... m'està fent fer el paperina.
LO QUE ESTA CLAR ES QUE TU ESCRIUS I A JO ME DIU S'HORA EXACTA QUE ESCRIUS SI ES TEU PC ESTA AMB HORA EL QUE NO TENS CORRECTE ES GMT DE SA WEB

JO TINC POSAT :

GMT/UTC+1 (Central European Time )

imported_admin
09/09/2009, 14:19
No ho entenc.
Creient que tots ho veieu igual que jo, és adir : 2 hores d'error, vaig intentar la Hora GMT per+ò no em va fer ni p... càs.
Ja no sé que fer.
Jo ho deixeria aqui. Li diré a en Carlos P. que m'ho expliqui.

AntoniCladera
09/09/2009, 15:30
tan sols hi ha una explicació:

http://3.bp.blogspot.com/_lfvk-UIvh0c/RpmsMZ0q-XI/AAAAAAAAAAc/qizznDGDAoI/s320/Reloj%2Bloco.jpg

;)

salut!!!

imported_admin
09/09/2009, 17:47
Tu també amb misteris? Grrrr...
deu ser el que diu en Xavi : que l'hora de la pagina web està equivocada.
Pero, si es això, no he sabut trbar on configurar-la.
Em tindrieu que dir si la data i hora que surt devall "Ir a GALERIA de FOTOS" us surt correcte ( a mi no).

XaviMarques
09/09/2009, 17:54
la data a mi me surt perfecvta 09-09-2009 18:54
:P

PepePenafiel
10/09/2009, 06:06
Yo tampoco tengo problemas con la fecha y la hora.

imported_admin
10/09/2009, 09:54
Nada, zanjemos el tema. Siendo un problema local, ya lo arreglaré.

CarlosSilvestre
12/09/2009, 13:40
Mala definición, mala composición, mal tratamiento del color...¿sigo?

JoanCardona
12/09/2009, 18:19
Jaume, a jo em coincideixen ses hores, fins i tot ses teves. Ho pots veure aquí:
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3751& g2_serialNumber=2

imported_admin
12/09/2009, 21:34
Mala definición, mala composición, *mal tratamiento del color...¿sigo?
No sigas. Asumo el rapapolvo sobre la foto inicial, pero ¿seguro que te has mirado entera la primera págica de este tablón, con nueva versión incluida?. ( Dime que no)

CarlosSilvestre
13/09/2009, 10:45
No.

imported_admin
13/09/2009, 17:11
Ah.