PDA

Ver la versión completa : Febas

joangomila
05/01/2013, 13:41
Vos deix aquesta foto més que res per que està presa amb unes condiciones bastant extremes, no tant de llum però si per que es una foto "robada" dins un menjador de ses cases d'un lloc on hi havia més de 20 persones que anaven i venien i era molt complicat aconseguir fer una foto evitant tenir gent que es posas per davant de sa càmera.

https://farm9.staticflickr.com/8086/8349653400_c8fe6c550a_b.jpg

f/2.8, 1/80, Iso 400, óptica tamron 90 mmm.

beptaltavull
05/01/2013, 22:49
M'agrada molt Joan, ara que la puc veure bé.
Tant les llums com les ombres les veig ben controlades... i aquest bokeh, m'encanta* [smiley=tekst-toppie.gif]

CarlosSilvestre
06/01/2013, 16:10
Buen ladrón estás hecho. Me gusta el BN con tanto contraste pues da carácter al retrato. Sugiere un personaje ensimismado en sus pensamientos, con la mirada en ninguna parte.

joangomila
06/01/2013, 16:17
Gracias, Carlos, me alegra que te guste el tratamiento. Últimamente estoy cada vez más convencido de que el b/n es una excelente opción para retrato, de hecho cuando pensé en llevarme la cámara para hacer unas cuantas fotos durante la comida ya me planteé desde un principio que las fotos serian en blanco y negro.

VLafebre
06/01/2013, 17:41
Fer aquest tipus de fotos "robades" no és gens fàcil. Has de ser el més ràpid d'aquesta banda del Mississippi. El tractament m'agrada, està molt ben aconseguit. El detall no tan positiu (però producte de la dificultat que parlàvem), és que l'aire que li sobra per dalt li manca per sota, just per allà on es dirigeix la mirada.

joangomila
06/01/2013, 17:46
Fer aquest tipus de fotos "robades" no és gens fàcil. Has de ser el més ràpid d'aquesta banda del Mississippi. El tractament* m'agrada, està molt ben aconseguit. El detall no tan positiu (però producte de la dificultat que parlàvem), és que l'aire que li sobra per dalt li manca per sota, just per allà on es dirigeix la mirada.

Es que precisament per culpa de tanta gent que hi havia dins la sala, he hagut de retallar sa imatge per la part de baix, per que on es dirigeix la seva mirada hi haiva es cabells d'una persona que em molestaven bastant i en vaig eliminar una bona part d'ells amb el retall.

VLafebre
06/01/2013, 17:49
Fer aquest tipus de fotos "robades" no és gens fàcil. Has de ser el més ràpid d'aquesta banda del Mississippi. El tractament* m'agrada, està molt ben aconseguit. El detall no tan positiu (però producte de la dificultat que parlàvem), és que l'aire que li sobra per dalt li manca per sota, just per allà on es dirigeix la mirada.

Es que precisament per culpa de tanta gent que hi havia dins la sala, he hagut de retallar sa imatge per la part de baix, per que on es dirigeix la seva mirada hi haiva es cabells d'una persona que em molestaven bastant i en vaig eliminar una bona part d'ells amb el retall.

Entenc. És el que sol passar en aquest tipus de situacions.

PepePenafiel
10/01/2013, 18:48
Magnifico retrato y muy atrevido en valores quizá contrarios a los que se te aconsejaría.
Esee fondo tan luminoso en contraposición a esa cara en sombras es algo que choca.
Pero esta imagen tiene carácter, creo has sacado un BN muy equilibrado, me gusta y el retrato tiene carácter efectivamente.

joangomila
10/01/2013, 23:16
Gràcies, estic content que vos agradi.