PDA

Ver la versión completa : ...i com que m'ha animat...



JoanCardona
02/09/2009, 18:11
Torre Llafuda és sa taula que més m'agrada de Menorca; per aquest motiu cada vegada que hi vaig no me puc estar de 'disparar'. Ses anteriors sempre havia enfocat de més a prop. Aquesta nova distància m'ha agradat especialment; esper que a voltros, també.

He aprofitat per fer un doble revelat amb PS a través de 'abrir como objeto inteligente' per tal de nivellar sa diferent quantitat de llum.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3255& g2_serialNumber=2

XecGomila
02/09/2009, 19:46
Hola Joan.... ¡¡.. enhorabona per els teus anims de pujar per comentar....


m'agrade la prespectiva agafada, les formes que tenen les rames dels abres adornan i molt la foto, ..... la llum per a mi, ben contrastada.

.. salutacions......

imported_admin
02/09/2009, 22:39
Positiu: Una bona foto amb bon enquadre i un motiu entranyable.
Negatiu : No sé, pot ser hi ha una dominant groga-verdosa a les pedres...?

M'abono al que deia en Xec : estic content de que t'animis a obrir temes.
Salut, Joan.

AntoniCladera
03/09/2009, 06:27
ânims per pujar!!!!

Quan feim un doble revelat am O.I, és convenien sempre, ajustar a o subexposar(en aquest cas seria la part superior) una zona perquè no dopni la sensació d'irrealitat. El més sencill, si em permets , Joan, en aquest cas és aplicar un degradat directa a la foto acabada(abans d'enfocar, clar) un degradat al 8-10% com a molt i a mode "subexposición lineal".... si queda molt fosc tot d'una pots anar a a "edición/transición/degradado" i afinar-ho un poquet més....

D'aquesta manera evitam aquesta sensació d'irrealitat... de compensació egigerada de contrast....

No em vull oblidar dir-te que el tractament chapeau! i la visió fotogràfica també....bona composició i profunditat

salut i perdó pel testament....
;) ;)

CarlosSilvestre
03/09/2009, 07:27
Me parece bien realizada la técnica del doble revelado. En este caso parecía una buena alternativa dadas las condiciones de luz. Tal y como comenta Toni el problema de esta técnica (como el HDR, máscaras de contraste, etc...) es la sensación de irrealidad de algunas imágenes. En esta foto esta sensación es mínima pero evidente en la zona de las hojas de los árboles. La "Toni-solution" es buena. También se puede intentar corregir la zona con ajuste de curvas.
En cualquier caso una foto sugerente.

PepePenafiel
04/09/2009, 06:08
Me gusta la imagen, me gusta el encuadre. No puedo opinar sobre las "soluciones" de doble revelado o la alternativa de Toni por desconocimiento propio.

XaviMarques
04/09/2009, 06:21
Ostres pos m'agrada molt per es motiu que ses rames queden molt guapes davora sa taula!

JoanCardona
07/09/2009, 16:14
Una altra vegada, gràcies a tots.

Em sap greu, Toni, però no arrib a on tu me proposes; en aquest cas en particular, aquesta sensació d'irrealitat me va agradar especialment per es motiu de sa foto; em sembla que la fa més "mística"; és una opinió personal.

Quan sigui a casa intentaré esbrinar el què en proposes; tota evolució és poca.